Ga naar inhoud


Forse prijsverhoging 2e-3e kaart


Maxplus

Aanbevolen berichten

Wat mij onduidelijk is: als je upgrade naar TopHD krijg je dan "gratis" weer je 2e smartcard erbij? Dit omdat ik 2 kaarten heb, maar de extra kaart heb opgezegd ivm totale prijs. Als je er echter weer een terugkrijgt bij TopHD valt het prijsverschil tussen FamilieHD met 2e kaart of 1x TopHD wel weer mee.

------

Vu Zero 4K, 2x VU+ Solo2 OpenPLI, 1x VU+ Uno, Sagemcom DS87 HD (TNTSAT)

2x Triax 80 cm CD quad triplesat LNB, 1x Triax draaibaar, CD campingschotel Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 131
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • Moderator

Volgens de prijslijst niet, maar wanneer je terug komt op je besluit en voor 2 jaar bijtekent?

Wie weet

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

FamilieHD kost € 21,95 met 2e kaart á € 9,50 is € 31,45 per maand.

Het TopHD pakket met 2e kaart kost € 67,45 per maand.

Het prijs verschil is dan € 36,-- per maand en dat kan je naar mijn mening niet zien als een klein verschil.

Het lijkt mij kansloos om over dit verschil te gaan onderhandelen, maar onder het motto niet geschoten is altijd mis kan je een poging wagen.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind op de website 60,45 pm voor TopHD. En de website schreeuwt nu ook voor 2e TV. Nu vind ik het geen kattenpis, maar voor nog geen 3 tientjes meer ontvang je wel fors meer. Als de 2e kaart erbij zou zitten wil ik daar nog wel over denken. Die 2e kaart gebruiken we nl op de camping. Inloggen bij CD geeft 55,95 per maand voor TopHD en 4,95 voor extra Familiekaart. En eenmalig 3,95 adminkosten.

 

Maar bij CD is het net als bij wie is de mol: niets is wat het lijkt.

aangepast door 7Kamp

------

Vu Zero 4K, 2x VU+ Solo2 OpenPLI, 1x VU+ Uno, Sagemcom DS87 HD (TNTSAT)

2x Triax 80 cm CD quad triplesat LNB, 1x Triax draaibaar, CD campingschotel Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt een andere prijslijst dan ik vind. Als je inlogt op mijn canaldigitaal en kiest voor zenderpakket wijzigen, kun je zien welke pakketten je kunt kiezen. Dan staan TopHD en de extra kaart voor genoemde prijzen bij 12 maanden. Idem voor de administratiekosten. Scheelt toch weer de nodige euro's tov jouw overzicht.

------

Vu Zero 4K, 2x VU+ Solo2 OpenPLI, 1x VU+ Uno, Sagemcom DS87 HD (TNTSAT)

2x Triax 80 cm CD quad triplesat LNB, 1x Triax draaibaar, CD campingschotel Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

De wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op de home pagina op "Televisie" klikken en dan rechts onder aan de pagina staat "Top HD nu € 60,45 per maand" als je daar weer op klikt krijg je helemaal een verrassing.

Koopje!!! Maar €128,95 activatiekosten :lol: :lol:

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...