abuelo Geplaatst: 4 december 2015 Geplaatst: 4 december 2015 Ik heb een Acer Aspire E1-571 die problemen heeft met wifi.Regelmatig valt wifi uit en moet ik de computer herstarten.Op die manier kan ik de wifi opstarten.Het vervelende is dat het zeer onregelmatig gebeurd.Soms 1x op 1a2 dagen en dan weer 6a7x achter elkaar.Het probleem is als ik hem laat herstellen weet ik niet zeker of het hersteld is wegens de onregelmatigheid van de fout.Als ik de laptop rechtstreeks aan het internet hang heb ik er geen last van en doet hij alles normaal.De laptop had origineel windows 8 dan 8.1 en nu windows 10.Het is al sinds windows 8.1 dat het al is.Het ligt ook niet aan het internet en aan de router want op vakantie in Belgie had hij het ook.Zou het voor mij misschien interessanter zijn om internet via een Usb dommel te pakken?Ik hoop dat er iemand een oplossing weet. Abuelo
satencom Geplaatst: 4 december 2015 Geplaatst: 4 december 2015 Het zou kunnen dat het interne netwerkkaartje los zit, of de antenne afsluiting even contoleren op het kaartje Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
abuelo Geplaatst: 4 december 2015 Auteur Geplaatst: 4 december 2015 Dat zal ik morgen eens doen.Bedankt voor de tip. Abuelo
abuelo Geplaatst: 5 december 2015 Auteur Geplaatst: 5 december 2015 Heb het kaartje en antenne nagezien en dat zit allemaal goed vast.Ik heb het zojuist 3x achterelkaar ge had,dus daar ligt het niet aan. Abuelo
Frans B Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 dus overstappen naar de usb dongle. zijn heel klein en goedkoop, dus zal niet zo'n probleem wezen. System Administrator (niet van deze site)
abuelo Geplaatst: 5 december 2015 Auteur Geplaatst: 5 december 2015 Dat ga ik dus doen enhet is dan te hopen dat het in orde is. Bedankt. Abuelo
jeevanhoof Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 Heb je al eens op de site van Acer gekeken of er een nieuwe driver beschikbaar is? Anders de driver zowiezo eens terug instaleren. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
wolverine Geplaatst: 6 december 2015 Geplaatst: 6 december 2015 En die problemen heb je die op gelijk welke plaats in je huis? Misschien is je bereik niet goed genoeg op bepaalde plaatsen en is het daardoor dat je wifi wegvalt? Of als het wegvalt is er misschien net ergens iets anders opgestart dat als stoorzender optreedt. En op vakantie zat je misschien ook net op de rand van je bereik. VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
abuelo Geplaatst: 6 december 2015 Auteur Geplaatst: 6 december 2015 Wij hadden op vakantie 3 laptoppen bij en er was er maar 1 die er last van had en dat was die van mij.Het was de jongste van de drie.Update drivers staat windows 10 niet bij.Comp was origineel win8. Abuelo
theparasol Geplaatst: 6 december 2015 Geplaatst: 6 december 2015 Wat voor merk/model wlan adapter zit erin?
abuelo Geplaatst: 6 december 2015 Auteur Geplaatst: 6 december 2015 De Qualcomm atheros AR5B125 wireless-netwerkadapter Abuelo
theparasol Geplaatst: 6 december 2015 Geplaatst: 6 december 2015 Probeer deze eens als ze nieuwer zijn: https://www.atheros.cz/atheros-wireless-download.php?chipset=70&system=10
abuelo Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Geplaatst: 7 december 2015 De laatste nieuwe software staat er al op maar dat helpt niet. Abuelo
abuelo Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Geplaatst: 7 december 2015 Ik heb op aanraden van een vriend hier de update QCA wifi driver 10.0 110.225 BT driver 8.0.0.2 versie 11.41 op gezet en heb al 6uur geen last meer gehad.Dus te hopen dat het nu werkt. Abuelo
abuelo Geplaatst: 8 december 2015 Auteur Geplaatst: 8 december 2015 Gisteren de hele dag geen problemen gehad maar vandaag op een uur tijd al vier maal.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen