nejad Geplaatst: 4 december 2015 Geplaatst: 4 december 2015 beste mensen, mijn zgemma -star H1 start niet meer ik zie alleenn boot en ie blijft hangen, weet iemand een oplosing? groetn nejad
Debuurvrouw Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 (aangepast) Ik neem aan dat die het al wel gedaan heeft?Soms start een ontvanger ook weer "spontaan"door als je hem even een paar minuten van de spanning haalt. En als dit nu niet werkt?Dan denk ik dat je hem even opnieuw moet flashen. flashen, 5 december 2015 aangepast door Debuurvrouw Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7
eusie Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 ik heb met mijn deambox dat ook gehad, was de voeding kapot. dreambox 500
edbe Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 hoe oud is je box? 2 x Gigablue UHD met Bigsat met (28E,23E,19E,13E) Ziggo kaart en TvVlaanderen met smargo reader
JBnl Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 Dit schijnt een oplossing te zijn, maar kan het niet bevestigen of dit werkt. Dus geheel op eigen risico. solution_boot.pdf groeten,JBnl
Gast Mimisiku Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 Lijkt me wel erg drastisch.. Lijkt er meer op dat de firmware corrupt is... Heb dit bij nog nergens anders gelezen.. Wel is er voor de Zgemma-Star H1 een nieuwe bootloader die o.a. De trage AB oplost. Zou in elk geval eerst de software matige oplossingen proberen voordat je gaat snijden.. De box is nog redelijk nieuw dus er zal nog wel garantie op zitten... Woon je in de buurt van Haarlem dan wil ik je wel even helpen..
nejad Geplaatst: 5 december 2015 Auteur Geplaatst: 5 december 2015 Hee jongers bedankt allemaal, Die box is nog niet 2 weken oud Zat openpli's image erop en ik heb software update gedaan (dat was dom van mij
JBnl Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 Het leek mij ook drastisch ja en zo oud zijn deze ontvangers nog niet dus anders terug naar de leverancier. groeten,JBnl
nejad Geplaatst: 5 december 2015 Auteur Geplaatst: 5 december 2015 Ik heb via internet gekocht kan niet terug naar leverantie
jerpsx Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 Via internet behoor je ook gewoon garantie te hebben? Tenzij je tweedehands bedoelt en je geen bon meer hebt.. Volgens mij wordt OpenPLi niet officieel door ZGemma ondersteund, kan zijn dat een update dan ook problemen oplevert. Zou eerst proberen opnieuw te flashen.
JBnl Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 Probeer eens openatv,die software ondersteunt officieel de zgemma. groeten,JBnl
peper Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 Anders hier vandaan halen als je Openpli wilt hebben, http://www.zgemma.tv/. Is een eigen browsel, de orginele van Openpli zal niet werken, wordt niet ondersteund. Mutant HD51 4K 2 keer, Xtrend ET4000, Openpli 7, Schotel Trax 64, 2x 1e Tripleblock lnb, Astra 1,2,3 / 2e Duoblock lnb, Astra 2,3
nejad Geplaatst: 5 december 2015 Auteur Geplaatst: 5 december 2015 Hoe kan ok flushen via usb, maar elke keer na herstart krijg boot en verder niets, Hoe kan ik andere manier flushen?
Gast Mimisiku Geplaatst: 5 december 2015 Geplaatst: 5 december 2015 USB Stick in de USB poort steken. Zodra er FLSH in het display staat op de power of standby knop drukken op het voorpaneel...
nejad Geplaatst: 5 december 2015 Auteur Geplaatst: 5 december 2015 Heb dat geprobeerd maar helaas ie ziet geen usb meteen komt met boot
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen