Satfreakholl Geplaatst: 5 juni 2016 Geplaatst: 5 juni 2016 Ik heb de Fusion HD -CI besteld voor een paar tientjes er bij dat heeft de Fusion HD SE niet lijkt me beter voor de toekomst krijg hem dinsdag binnen
Satfreakholl Geplaatst: 11 juni 2016 Geplaatst: 11 juni 2016 en binnen mooie box alles werkt prima alleen mgcamd krijg ik nog niet werkend
smetje limb.BE Geplaatst: 11 juni 2016 Geplaatst: 11 juni 2016 neem cccam of oscam 1x Dreambox 900UHD OpenPLi GCC-13.2 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led
Satfreakholl Geplaatst: 12 juni 2016 Geplaatst: 12 juni 2016 ja die werken ook wel smetje dat is geen probleem mgcamd gebruik ik voor iets anders maar heb ook nog een xtrent 8000 daar werkt het wel op
jerpsx Geplaatst: 12 juni 2016 Geplaatst: 12 juni 2016 Heb er ook een staan als hobby boxje, en heel tevreden over. Hij ziet er wel wat cheap uit zonder display voorop, maar heel functioneel was dat bij DM ook niet. Design van bijv. de VU+ Solo SE v2 is toch een stuk mooier vind ik, maar door de meegeleverde externe IR sensor kun je de ontvanger mooi buiten het zicht zetten. Voordeel t.o.v. de Solo SE v2 is dat je ook een HDD in kunt bouwen in plaats van alleen een externe via USB. Meegeleverde handleiding is wel erg beperkt. Instructies voor inbouwen HDD zijn bijv. niet te vinden, al lijkt dat wel voor zich te spreken. Zitten twee schroefjes en twee foampads, ik neem aan om trillingen te dempen, maar mij is dan weer onduidelijk waar deze precies te plakken. Heb ze maar ergens onder de HDD geplakt. Dubbele tuner werkt prima en flashen via USB gaat ook erg duidelijk via een melding op de televisie. Doet gewoon wat je mag verwachten van een moderne E2 ontvanger.
powerrinaldo Geplaatst: 17 juni 2016 Geplaatst: 17 juni 2016 Ik ben heel erg tevreden met deze box mooi beeld.Alleen word het bij mij heel erg heet tussen 70-75 graden.Ik vraag mij af of dat normaal is.
Laurent Geplaatst: 17 juni 2016 Geplaatst: 17 juni 2016 (aangepast) Ik ben heel erg tevreden met deze box mooi beeld. Alleen word het bij mij heel erg heet tussen 70-75 graden. Ik vraag mij af of dat normaal is. Ik had deze vraag ook al gesteld, bij mij wordt ie ook erg warm, tussen de 60 en de 85 graden, afhankelijk van de kamertemperatuur. Ook in standby blijft ie rond de 40 graden volgens mij. Ik zet hem daarom helemaal uit als ik niet thuis ben. Maar het zal wel normaal zijn. 17 juni 2016 aangepast door Laurent
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen