Ga naar inhoud


Xsarius Fusion HD ervaring


blitzteam

Aanbevolen berichten


neem cccam of oscam

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er ook een staan als hobby boxje, en heel tevreden over. Hij ziet er wel wat cheap uit zonder display voorop, maar heel functioneel was dat bij DM ook niet. Design van bijv. de VU+ Solo SE v2 is toch een stuk mooier vind ik, maar door de meegeleverde externe IR sensor kun je de ontvanger mooi buiten het zicht zetten. Voordeel t.o.v. de Solo SE v2 is dat je ook een HDD in kunt bouwen in plaats van alleen een externe via USB. Meegeleverde handleiding is wel erg beperkt. Instructies voor inbouwen HDD zijn bijv. niet te vinden, al lijkt dat wel voor zich te spreken. Zitten twee schroefjes en twee foampads, ik neem aan om trillingen te dempen, maar mij is dan weer onduidelijk waar deze precies te plakken. Heb ze maar ergens onder de HDD geplakt. Dubbele tuner werkt prima en flashen via USB gaat ook erg duidelijk via een melding op de televisie. Doet gewoon wat je mag verwachten van een moderne E2 ontvanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben heel erg tevreden met deze box mooi beeld.

Alleen word het bij mij heel erg heet tussen 70-75 graden.

Ik vraag mij af of dat normaal is.

 

Ik had deze vraag ook al gesteld, bij mij wordt ie ook erg warm, tussen de 60 en de 85 graden, afhankelijk van de kamertemperatuur. Ook in standby blijft ie rond de 40 graden volgens mij. Ik zet hem daarom helemaal uit als ik niet thuis ben. Maar het zal wel normaal zijn.

aangepast door Laurent
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...