ski1 Geplaatst: 7 december 2015 Geplaatst: 7 december 2015 Ik heb op een duo twin lnb mijn philips 65pus9109/12 aangesloten.Als ik satellieten zoek op LNB1 vind hij alleen de astra 19,2 maar niet de astra 23,5. Op dezelfde kabel heb ik op mijn losse ontvanger wel beide satellieten. als ik via de disq instellingen instel op 2 lnb vindt hij alleen de astra 19,2 en de andere staat duplikaat bbij Iemand een idee hoe ik astra 23,5 kan toevoegen?
Jürgen Geplaatst: 7 december 2015 Geplaatst: 7 december 2015 Gemakshalve ga ik ervan uit dat jij een DUO LNB gebruikt met 2 coat kabelaansluitingen, correct? Eveneens veronderstel ik dat de DUO LNB correct op Astra1 (19,2) en Astra3 (23.5) is afgesteld, correct? Jij hebt een actuele zenderlijst van zowel Astra1 als Astra3 ingeladen, correct? Als dat zo is dat hoef jij op de TV alleen bij Antenne instellingen de DiSEqC instellingen te wijzigen en wel Astra1 (19.2) op A of 1 (al nar gelang van toepassing) Astra3 (23.5) op B of 2 (al nar gelang van toepassing) Hierna ontvang je de kanalen van beide satellieten. MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021
ski1 Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Geplaatst: 7 december 2015 klopt allemaal, alleeh heb ik 1 coax kabel en niet 2
Gast Mimisiku Geplaatst: 7 december 2015 Geplaatst: 7 december 2015 Dat is ook prima! De LNB heeft een ingebouwde Diseqc switch. Je schakelt keurig met slechts één kabel... TV correct instellen dus...
ski1 Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Geplaatst: 7 december 2015 Dat is ook prima! De LNB heeft een ingebouwde Diseqc switch. Je schakelt keurig met slechts één kabel... TV correct instellen dus... als ik via de disq instellingen instel op 2 lnbs vindt hij alleen de astra 19,2 en de andere staat duplikaat bbij hoe kan dat dan?
Moderator ceesv Geplaatst: 7 december 2015 Moderator Geplaatst: 7 december 2015 Met de hand DISEQC B instellen op Astra 3, 23,5 graden oost? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
youriy Geplaatst: 7 december 2015 Geplaatst: 7 december 2015 Het blijft vaak aanmodderen met tv's met sattuner. Ik zie zo snel niet hoe je handmatig de diseqc correct kunt instellen. Vanaf pagina 89 http://download.p4c.philips.com/files/6/65pus9109_12/65pus9109_12_dfu_nld.pdf clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
Moderator ceesv Geplaatst: 7 december 2015 Moderator Geplaatst: 7 december 2015 Ik begrijp nu wel de opmerking duplicate. Het ding heeft 2 tuners en hij dupliceert de zenderlijst voor de 2e tuner op doorlus. Er zal een kabel van de satellietschijf komen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ski1 Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Geplaatst: 7 december 2015 Hoe bedoel je? Er gaat al een coax kabel van schotel naar tv Moet er nog een kabel?
Moderator ceesv Geplaatst: 7 december 2015 Moderator Geplaatst: 7 december 2015 Uit de gebruiksaanwijzing De installatie startenZorg dat de satellietschotel correct is aangesloten en perfect isuitgelijnd voor u met de installatie begint.De satellietinstallatie starten...1 -Druk open druk op(links) voorConfiguratie.2 -Klik opInstallatie satellietzendersen klik opStarten.3 -Klik opSatellieten installerenen bevestig metOpnieuw. Opde TV wordt de huidige installatie van de satellietzendersweergegeven.Klik opInstellingenals u deze installatie wilt wijzigen. Ga naarstap3b.Klik opZoekenals u de installatie niet wilt wijzigen. Ga naar stap5.3b -De TV heeft 2 ingebouwde satelliettuners. Afhankelijk vanhet aantal kabels van de satellietschijf dat u hebt aangesloten (1of 2), selecteert uEén tunerofTwee tuners Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ski1 Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Geplaatst: 7 december 2015 Dus ik moet kiezen voor 1 tuner,en bij disq 2 satalieten?
Moderator ceesv Geplaatst: 7 december 2015 Moderator Geplaatst: 7 december 2015 Een tuner en 2 satellieten. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ski1 Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Geplaatst: 7 december 2015 Al geprobeerd Hij vind maar 1 ipv 2
Moderator ceesv Geplaatst: 7 december 2015 Moderator Geplaatst: 7 december 2015 Heeft deze schotel + duo lnb al op een andere ontvanger beeld gegeven of is het een nieuwe installatie? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
ski1 Geplaatst: 7 december 2015 Auteur Geplaatst: 7 december 2015 Ja op me vorige tv keken we via een tuner
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen