Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb op een duo twin lnb mijn philips 65pus9109/12 aangesloten.

Als ik satellieten zoek op LNB1 vind hij alleen de astra 19,2 maar niet de astra 23,5. Op dezelfde kabel heb ik op mijn losse ontvanger wel beide satellieten. 
als ik via de disq instellingen instel op 2 lnb vindt hij alleen de astra 19,2 en de andere staat duplikaat bbij 

Iemand een idee hoe ik astra 23,5 kan toevoegen?

Geplaatst:

Gemakshalve ga ik ervan uit dat jij een DUO LNB gebruikt met 2 coat kabelaansluitingen, correct?

Eveneens veronderstel ik dat de DUO LNB correct op Astra1 (19,2) en Astra3 (23.5) is afgesteld, correct?

Jij hebt een actuele zenderlijst van zowel Astra1 als Astra3 ingeladen, correct?

Als dat zo is dat hoef jij op de TV alleen bij Antenne instellingen de DiSEqC instellingen te wijzigen en wel

Astra1 (19.2) op A of 1 (al nar gelang van toepassing)

Astra3 (23.5) op B of 2 (al nar gelang van toepassing)

Hierna ontvang je de kanalen van beide satellieten.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

Dat is ook prima! De LNB heeft een ingebouwde Diseqc switch. Je schakelt keurig met slechts één kabel... TV correct instellen dus...

Geplaatst:

Dat is ook prima! De LNB heeft een ingebouwde Diseqc switch. Je schakelt keurig met slechts één kabel... TV correct instellen dus...

als ik via de disq instellingen instel op 2 lnbs vindt hij alleen de astra 19,2 en de andere staat duplikaat bbij 

hoe kan dat dan?

• Moderator
Geplaatst:

Met de hand DISEQC B instellen op Astra 3, 23,5 graden oost?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Ik begrijp nu wel de opmerking duplicate.

Het ding heeft 2 tuners en hij dupliceert de zenderlijst voor de 2e tuner op doorlus.

Er zal een kabel van de satellietschijf komen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Uit de gebruiksaanwijzing

De installatie starten
Zorg dat de satellietschotel correct is aangesloten en perfect is
uitgelijnd voor u met de installatie begint.
De satellietinstallatie starten...
1 -
Druk op

en druk op

(links) voor
Configuratie
.
2 -
Klik op
Installatie satellietzenders
en klik op
Starten
.
3 -
Klik op
Satellieten installeren
en bevestig met
Opnieuw
. Op
de TV wordt de huidige installatie van de satellietzenders
weergegeven.
Klik op
Instellingen
als u deze installatie wilt wijzigen. Ga naar
stap
3b
.
Klik op
Zoeken
als u de installatie niet wilt wijzigen. Ga naar stap
5
.
3b -
De TV heeft 2 ingebouwde satelliettuners. Afhankelijk van
het aantal kabels van de satellietschijf dat u hebt aangesloten (1
of 2), selecteert u
Eén tuner
of
Twee tuners

• Moderator
Geplaatst:

Een tuner en 2 satellieten.

• Moderator
Geplaatst:

Heeft deze schotel + duo lnb al op een andere ontvanger beeld gegeven of is het een nieuwe installatie?

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen