Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

In dat geval, kan je aangeven welke satellieten je wil ontvangen of wordt dat automatisch gedetecteerd?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Met de ander bedoelt hij dat hij de zenderlijst naar de 2e tuner dupliceert.

En wanneer je nu probeert een satelliet toe te voegen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

• Moderator
Geplaatst:

Satellieten installeren
Over het installeren van satellieten
Deze TV heeft twee ingebouwde DVB-S/DVB-S2-satelliettuners.
Maximaal 4 satellieten
U kunt op deze TV maximaal 4 satellieten (4 LNB's) installeren.
Selecteer aan het begin van de installatie het aantal satellieten
dat u wilt installeren. Zo kunt u de installatie sneller laten verlopen

en...

Een satelliet toevoegen...
1 -
Druk op

en druk op

(links)
Configuratie
.
2 -
Klik op
Installatie satellietzenders
>
Satelliet zoeken
en
vervolgens op
Satelliet toevoegen
. De huidige satellieten
worden weergegeven.
3 -
Klik op Zoeken. Er wordt naar nieuwe satellieten gezocht.
4 -
Klik op
Installeren
als de TV één of meer satellieten heeft
gevonden. De zenders van de gevonden satellieten worden op
de TV geïnstalleerd.
5 -
Klik op
Beëindigen
om de TV- en radiozenders vast te

Geplaatst:

Ik neem aan dat deze tv de satellieten zelf vindt en op de juiste  diseqc-positie zet maar dan moet er wel signaal zijn van de satellieten.

Als de schotel en duo-lnb verkeerd staat afgesteld en slechts van 1 satelliet signaal ontvangt, dan weet hij natuurlijk niet dat het om een duo-lnb gaat en stel hij zich daar ook niet op in.

Je zult dus eerst de schotel goed af moeten stellen.

Geplaatst:

Als ik satellieten zoek op LNB1 vind hij alleen de astra 19,2 maar niet de astra 23,5. Op dezelfde kabel heb ik op mijn losse ontvanger wel beide satellieten. 

als ik via de disq instellingen instel op 2 lnb vindt hij alleen de astra 19,2 en de andere staat duplikaat bbij 

Iemand een idee hoe ik astra 23,5 kan toevoegen?

Kun je wat info geven over de ontvangstkwaliteit van van 23,5 oost op je losse ontvanger.

Misschien is deze inderdaad voor je losse ontvanger genoeg, en voor de tv net niet goed genoeg.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.

• Moderator
Geplaatst:

Het zou zo maar kunnen zijn dat de Philips diseqc sturing geen kans ziet om de duo lnb om te schakelen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen