Ga naar inhoud


Ook prijsverhoging voor duurdere pakketten:


Sprietje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het TopHD pakket wat nu €55.95 kost gaat straks €57.95 kosten.

 

Het EntertainmentHD pakket wat nu €29.95 kost gaat straks €31.95 kosten.

 

Dus ook hier een prijsverhoging van €2,-/maand

Tsja ze moeten die 2 euro korting die mensen in het verleden hebben gehad toch ergens terughalen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het TopHD pakket wat nu €55.95 kost gaat straks €57.95 kosten.

 

Het EntertainmentHD pakket wat nu €29.95 kost gaat straks €31.95 kosten.

 

Dus ook hier een prijsverhoging van €2,-/maand

Ik ben benieuwd waar mijn totale verhoging per maand op uit gaat komen?

 

Ik heb namelijk 4 abonnementen.

 

Extra kaart Entertainment-pakket  € 4,50

2e Extra kaart Entertainment-pakket  € 4,50

Film1 Sport1 HD  € 21,95

Entertainment HD  € 29,95

FamilieHD-pakket  € 19,95

Gigablue Quad Plus - Gigablue X1 - Gigablue IPbox - Mutant HD51 4K - MiniX NEO X7

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die prijsverhoging soms alleen voor nieuwe klanten?

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een mail gehad en inderdaad stond daar, een beetje uit zicht in dat mijn abo per 1-1-2016 naar 31,95 gaat. Per 10-1-2016 geen CanalDigitaal meer voor mij. Alleen FTA.

Je kunt in dit geval per 1 januari opzeggen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja Alfons Verbiest

 

CanalDigitaal wordt steeds mistiger.

Het was al jarenlang dat je niet wist welke zenders je kon ontvangen van bepaalde pakketten. Zo kon je nergens vinden welke zenders er op je tweede kaart kreeg. Daar heb ik nu een overzicht van gemaakt maar nu beginnen zo ook al mistig te worden over de abonnementsprijzen. Ze maken de prijsverhogingen niet meer officieel bekend en iedereen moet maar afwachten totdat hij een bericht in zijn mailbox krijgt.

En wat dacht je van een extra kaart. Eerst betaalde je €2,50 per maand voor het familiepakket, toen €4,50 en nu voor nieuwe abo's al weer €9,95.

Helemaal bont maken ze het met de registratiekosten. Een extra kaart registreren is van €9,95 naar €29,95 gegaan en zo kan ik nog wel even doorgaan.

Dit zijn werkelijk absurde prijsverhogingen in betrekkelijk korte tijd. Ik kan me niet voorstellen dat ze op deze manier nog veel nieuwe klanten binnen halen. Eén ding is zeker, bestaande klanten in Nederland zeggen massaal op. Voor 60% van de klanten die vanuit het buitenland kijken is er voor velen helaas nog geen andere optie omdat kijken via internet door de beperkte internetsnelheid niet goed mogelijk is.

 

Het lijkt wel of CanalDigitaal met een laatste stuiptrekking bezig is want als over een paar jaar glasvezel meer algemeen beschikbaar is, verliest CanalDigitaal nog meer klanten.

 

Als je een aankondiging van een prijsverhoging krijgt kun je per 1 jan. opzeggen of downgraden naar een goedkoper pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

€ 9,95 per maand voor een extra kaart hoe verzinnen ze het.

Het lijkt wel alsof Canaldigitaal helemaal geen zin meer in de schotel abonnementen heeft.

Bij de glasvezel betaal ik € 4 per extra decoder en dat is inclusief de huur van de decoder.

En op alle Decoders het volledige aanbod.

2X Sab triple hd, Wavefield T55 met Sirius,hotbird, Astra 19.2 en 23.5, 1x maxdigital xp1000, familiepakket.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

CanalDigitaal rekent op de buitenlandse kijkers en dat zijn er heel veel, maar ook die zullen met het wegvallen van de 19.2 en de verhoging massaal gaan opzeggen, Er worden immers sinds dit jaar al alternatieven aangeboden voor Nederlandse tv in het buitenland doormiddel van Android TV kastjes tot volle tevredenheid van velen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb alle franje weg gehaald n.a.v. de per mail aangekondigde prijsverhoging. Vervolgens op de prijs van een Basis HD-pakket nog € 2,00 korting per maand gekregen voor een 2 jarig abootje.......De bevestigingen van diverse opzeggingen stromen binnen...:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...