Ga naar inhoud


Ook prijsverhoging voor duurdere pakketten:


Sprietje

Aanbevolen berichten

En die opzegingen zullen nog gestadig stijgen, als alleen orca met gesloten kisten worden. Dit zei alvast een verdeler.

Tvv zal zelfde richting opgaan.

Weer minder concurentie.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 33
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

  • Moderator

Een Nederlands gezegde stelt, dat de soep nooit zo heet gegeten wordt als die wordt opgediend.

Bij de buren is lijkt het gras altijd groener, maar schijn bedriegt.

 

Mocht je denken dat een eventuele opvolger van Canaldigitaal, mocht CD ooit stoppen, tot je voordeel is, zal je zwaar teleurgesteld worden.

 

Canaldigitaal heeft zijn gebreken, zeker, maar we kijken er wel elke dag naar de door hun doorgegeven zenders op onze eigen hardware.

En dat blijft hopelijk voor os nog een paar jaar doorgaan.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Canaldigitaal zal voorlopig geen UHD gaan uitzenden, daarvoor koop je zo een decoder niet.

Alle klanten zonder goedgekeurde ontvanger op zwart zetten is ook niet te verwachten,

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien een rare gedachte, maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden, dat het eerdaags gedaan is met CanalDigitaal.

Zou het zo maar kunnen, dat ze overgenomen kunnen worden door e.o.a. kabelprovider? Bijvoorbeeld Ziggo of KPN?

Want is het op dit moment ook niet zo, dat genoemde providers bij zender uitbreidingen hun signaal ook van CanalDigitaal of M7 betrekken? Ik roep maar wat. Ik beheers deze materie niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Waarom zouden ze het signaal van Canaldigitaal betrekken?

Dat was vroeger zo, maar tegenwoordig gaat hun aanvoer via glas.

 

Canaldigitaal zit in de M7 groep, die in meerdere landen actief is.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaldigitaal zal voorlopig geen UHD gaan uitzenden, daarvoor koop je zo een decoder niet.

Alle klanten zonder goedgekeurde ontvanger op zwart zetten is ook niet te verwachten,

 

Daar zou ik maar niet zo zeker van zijn. M7 investeert niet voor niets in getrouwde kaarten met bijpassende hardware.

De spulletjes worden in omloop gebracht omdat het simpelweg noodzakelijk is om het verdienmodel aan te passen.

Delen van kaarten past niet in het verdien model van M7, heeft het ook nooit gedaan.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan zal ik tegen die tijd een CI modul in het CI slot moeten steken om ontvangst te hebben

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dat zal ten koste gaan van de werking, voor wat betreft de Canaldigitaal zenders, meerdere zenders tegelijk opnemen zal een probleem worden, maar weggooien hoeft dan nog steeds niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Leuk is anders maar noem mij een provider waar je het beter hebt en die mij op mijn huisadres beeld levert

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...