Ga naar inhoud

Weet je dat er 24093 verschillende Android versie NU rondzwerven?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je moet wel een verschil maken tussen updates van Apps of de basis firmware. De basis firmware is de verantwoording van de fabrikant en die hoort op zijn minst toch nog wel een jaar of 3-4 iets aan updates te doen.

De apps regelen het zelf en ja er zijn er die bijna dagelijks een update geven.

Bij iOS krijg je bij een major release van nieuwe firmware een zee van app updates in de 2 a 3 weken daarop. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Mijn s3 werkte na 5 a 6 jaar ook nog goed kwa software alleen de hardware liet mij in de steek en ik heb genoeg apps op mijn telefoon.

Ik kijk daarom goed naar de specs van een apparaat wat ik koop om problemen te voorkomen.

Google geeft licenties voor Chrome met de mededeling dat elke nieuwe telefoon tenminste 2 jaar updates krijgt.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

muppet mijn s4 mini werkt ook nog goed maar ik krijg wel geen major sw updates meer.

denk dat het al bijna een jaar geleden is dat er nog een update geweest is.

ik zit nog op android 4.4.2 terwijl ze momenteel al aan 5.x zitten.

je zou toch verwachten van een apparaat dat nog geen 1,5 jaar oud is dat ze tenminste hier nog verdere updates doen.

moesten ze bij apple ervoor kiezen om toch nog eens een iets goedkoper model in de markt te zetten en hun strategie van updates blijft zoals het nu is dan zou ik er zeker over nadenken (het werken met itunes om iets op de smartphone of tablet te zetten zou ik er dan maar bijnemen)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Ze zijn al bij Android 6.x.....  Itunes heb je al lang niet meer nodig....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Zo zie je maar gewoon ver van Android wegblijven, voor mij geen tablet meer onder Android of IOS en ik heb alvast een oude non Android telefoon uit de kast getrokken, die werkt tenminste waar die voor bedoeld is namelijk een telefoon :)

Geplaatst:

Tja je kunt er mee omgaan of niet nou wil ik geen mensen aanvallen maar met zulke uitspraken vraag ik me altijd af of het wel aan de telefoon ligt.

Geplaatst:

Tja je kunt er mee omgaan of niet nou wil ik geen mensen aanvallen maar met zulke uitspraken vraag ik me altijd af of het wel aan de telefoon ligt.

Inderdaad :-)

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Ik gebruik ook soms een old good nokia van 25€, maar je moet dan eens de commentaren horen als je dat ding bovenhaalt.

Maar bij bepaalde jeugd, is een gsm niet meer om te bellen, maar ja, je kent het hé.

Hoe oud is een iphone 4S? Nog keurig geupdate naar ios 9, terwijl ze op iphone 6S zitten.

Android laat ik meestal links liggen.

we gaan dan best zwijgen over de android virussen en spyware die al weeldig tiert?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Zie het maakt niet uit wat voor telefoon je hebt als je er maar blij mee bent, maar geef dan niet de techniek op de schuld als je het niet snapt.

Geplaatst:

DIe Android telefoons vreten ook veels te veel stroom, moet dat ding elke dag opladen terwijl mijn oude mobiel het rustig een week uithoud. Uiteraard kan ik gewoon goed met Android omgaan maar het is gewoon niet mijn ding, ik vind Android als het om settings gaat ook veels te beperkt.

Ik moet volgend jaar januari naar Madrid voor een nieuw paspoort, moet ik echt vanalles uitschakelen in Android anders houd mijn telefoon er mee op dezelfde dag, volgens de telefoon zelf een ZTE is het de 4G wat zoveel stroom vreet maar juist dat heb ik nodig die dag. En mijn telefoon heeft ook de digitale treintickets aan boord dus zal ik maar als backup mijn tickets ook uitprinten. Of ik moet zo´n externe USB batterij oplader scoren voor wat extra power onderweg.

Geplaatst:

Probeer eens All-in-one tool box.

Ik had hetzelfde probleem. Dit tool gooit een hoop uit het geheugen. Nu kan mijn telefoon weer 2 dagen mee. Staat 's avonds op 70%

Omdat ik dagelijks op de motor zit wil ik ook zeker zijn van een werkende telefoon.

• Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Geplaatst:

Scherm helderheid naar onderen zetten en de tijd dat het scherm uitgaat naar beneden scheelt heel veel stroom.

Geplaatst:

Veel mensen hebben GPS en Bluetooth aan staan terwijl ze er zelden gebruik van maken.

GPS word gebruikt door veel apps maar bleutooth kun je beter uitzetten

Geplaatst:

DIe Android telefoons vreten ook veels te veel stroom, moet dat ding elke dag opladen terwijl mijn oude mobiel het rustig een week uithoud. Uiteraard kan ik gewoon goed met Android omgaan maar het is gewoon niet mijn ding, ik vind Android als het om settings gaat ook veels te beperkt.

Ik moet volgend jaar januari naar Madrid voor een nieuw paspoort, moet ik echt vanalles uitschakelen in Android anders houd mijn telefoon er mee op dezelfde dag, volgens de telefoon zelf een ZTE is het de 4G wat zoveel stroom vreet maar juist dat heb ik nodig die dag. En mijn telefoon heeft ook de digitale treintickets aan boord dus zal ik maar als backup mijn tickets ook uitprinten. Of ik moet zo´n externe USB batterij oplader scoren voor wat extra power onderweg.

als je android telefoon het niet een ganse dag uithoudt dan zul je wel veel te veel onnodige zaken op de telefoon laten aanstaan.

staat de power save mode aan?

helderheid op neutraal?

bluetooth uit en wifi uit als je deze niet nodig hebt?

ook sync kan je uitzetten.

de tip van de toolbox is zeker niet slecht.

ook maken dat je voor je vertrekt met een volledige batterij vertrekt.

gebruik je altijd de originele lader? ==> laders van andere toestellen leveren soms niet altijd voldoende stroom en dan denk je dat je batterij opgeladen is maar die is dan eigenlijk niet volledig opgeladen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...