Ga naar inhoud

Weet je dat er 24093 verschillende Android versie NU rondzwerven?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Alles staat uit GPS, Bluetooth, sync noem het maar op en het enige wat op de telefoon staat is Facebook, mail en Whatsapp en mijn trein tickets.

De telefoon zegt zelf dat de internet radio (4G) 92% van de stroom verbruikt, dit was voorheen 30% maar sinds de laatste 5 dagen na wat Google updates ineens heel hoog. Het internet verkeer op 4G is niet toegenomen. Als ik 4G uitzet houd mijn telefoon het gewoon makkelijk 2 dagen uit aangezien ik dan laat in de avond nog 75% power heb en heb om 8 uur in de ochtend van de lader.

IK gaat die All-in-one tool box maar eens opzoeken misschien helpt dat.

Geplaatst:

Kan je geen 3G proberen. Maar net die apps schijnen stroom te vreten van je batterij. Blijkbaar gaat fb en die andere om de paar seconden connectie maken, en dat moet stroom wreten. Vanwege dit en andere komen die NOOIT op mijn mobiele toestellen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Facebook vreet geen stroom, 4G vreet stroom en je kunt niet naar 3G gaan want dan zou ik mijn oude sim weer moeten laten activeren, bij 4G krijg je namelijk een nieuwe sim.

Ik heb ondertussen All-in-one tool box erop gezet, de zaak ermee schoon gemaakt en de boost aangezet, nu morgen maar eens afwachten wat voor verschil dit gaat opleveren.

Geplaatst:

4G zou in principe zuiniger kunnen zijn dan 3G. Bron  Als je een 4G enabled sim hebt kun je altijd terug naar 3G, 2G of GMS als je telefoon dat ondersteunt. Moderne telefoons hebben Bluetooth 4.x en dat verbruikt bijna niets. 

Ik begrijp het niet, de iPhone wordt altijd zo vergruisd als het om accuduur gaat. Ik lees hier dat het in de praktijk wel anders is. Als ik bij mezelf even kijk

Algemeen:  Scherm normale helderheid, Wifi aan, GPS aan, Bluetooth aan (moet wel vanwege Apple Watch)

Werkdag:

• Van de lader 5:45
  • Vertrek vanaf huis 6:15 (lees dan het nieuws via diverse kranten apps gedurende ongeveer 45 minuten) Reizen verbruikt meer energie omdat er steeds verbinding moet worden gezocht met andere "palen"
  • Aankomst werkplek 8:30
  • Normaal gebruik gedurende de dag.
  • Uiteraard ook weer terug naar huis ;)
  • Bedtijd rond 23:00  Lading iPhone is rond 70%. Lading Apple Watch is ook rond 70%

Weekend:

• Van de lader rond 8:00
  • Naar bed rond 24:00  Lading iPhone is rond 85%. Lading Apple Watch is rond 70%

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Als je geen wifi gebruikt wifi uitzetten de telefoon probeert steeds een wifi verbinding te vinden en dat verbruikt veel energie.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Eens kijken hoe je instellingen van fb staan want denk dat dit de grote boosdoener is

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Fb kun je instellen dat hij minder alles checkt dus minder verbinding maakt of helemaal niet is net wat je wil.

Ben je weg schakel de wifi ook even uit dit scheelt ook heel veel.

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Het lijkt er op dat All-in-one tool box het probleem heeft opgelost, voor nu gaat het allemaal niet zo snel meer leeg maar moet het nog wel even verder aankijken natuurlijk of dit zo blijft.

Geplaatst:

Probeer eens All-in-one tool box.

Ik had hetzelfde probleem. Dit tool gooit een hoop uit het geheugen. Nu kan mijn telefoon weer 2 dagen mee. Staat 's avonds op 70%

Omdat ik dagelijks op de motor zit wil ik ook zeker zijn van een werkende telefoon.

Dank voor de enorm nuttige tip!

Geplaatst: (aangepast)

4G zou in principe zuiniger kunnen zijn dan 3G. Bron Als je een 4G enabled sim hebt kun je altijd terug naar 3G, 2G of GMS als je telefoon dat ondersteunt. Moderne telefoons hebben Bluetooth 4.x en dat verbruikt bijna niets.

Ik begrijp het niet, de iPhone wordt altijd zo vergruisd als het om accuduur gaat. Ik lees hier dat het in de praktijk wel anders is. Als ik bij mezelf even kijk

Algemeen: Scherm normale helderheid, Wifi aan, GPS aan, Bluetooth aan (moet wel vanwege Apple Watch)

Werkdag:

• Van de lader 5:45
  • Vertrek vanaf huis 6:15 (lees dan het nieuws via diverse kranten apps gedurende ongeveer 45 minuten) Reizen verbruikt meer energie omdat er steeds verbinding moet worden gezocht met andere "palen"
  • Aankomst werkplek 8:30
  • Normaal gebruik gedurende de dag.
  • Uiteraard ook weer terug naar huis ;)
  • Bedtijd rond 23:00 Lading iPhone is rond 70%. Lading Apple Watch is ook rond 70%
Weekend:

• Van de lader rond 8:00
  • Naar bed rond 24:00 Lading iPhone is rond 85%. Lading Apple Watch is rond 70%
Ben ik mee eens. Thuis staat de iphone 4s aan met wifi van wakker tot slapen (tijdens slapen vliegtuigmode) en wordt gebruikt voor mailen surfen, ontvangers programeren (timers) en die gaat lang mee. Uiteraard gps en bleutooth uit bij niet nodig. Enkel bij overdreven 3G gaat die redelijk snel. aangepast door sattv4iedereen

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Vanmorgen de telefoon 07:00 van de lader en de gehele dag 4G aanstaan en er staat nu nog 76% op de teller. Mijn probleem is dus echt opgelost met die All-in-one tool box.

Geplaatst:

Zo af en toe moet je hem draaien. Hij piept vanzelf.

• Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...