Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Windows.old kun je simpel verwijderen met Ccleaner.

Maar goed dat hoeft nu niet meer.

VU Plus Ultimo4k, Triax 110 cm draaibaar.

Geplaatst:

Altijd verstandig om Windows met zo min mogelijk hardware te installeren en later je extra's toe te voegen.

dat is dan nieuw bij de andere versies nooit geen last gehad win 10  foutje  :)

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Tuner C si2166b    dvb-s2

Triax 90 cm 19e/ 23e/ 28e/ gr oost

Geplaatst:

Niet meteen roepen Windows 10 foutje. In principe is bij mij ook altijd alles aangesloten bij installatie, vaak kun je niet anders als het het laptop is :) . Ik heb er nog nooit problemen mee gehad.

In sommige gevallen is het echter wel handig, bij bijvoorbeeld printers en scanners, om ze niet aangesloten te hebben. Er zijn merken/typen die expliciet aangeven om eerst de installatie te starten en op aangeven van het installatie programma de USB kabel pas aan te sluiten. 

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Is wel een Windows fout er zijn namelijk nog nooit zoveel problemen geweest met de installatie mediums als nu. Meerdere HDDS en Windows 10 gaat in de fout, SSD en Windows 10 snapt het ook niet meer en ziet het als een verwisselde schijf. Het is diepe ellende.

Dit was inderdaad met de voorgaande Windows versies niet het geval, dus de schuld ligt wel degelijk bij Microsoft die Windows 10 gewoon te snel gereleased hebben onder het excuus dat het OS nooit af is, maarja nooit is prima, bugs veroorzaken niet. Ze zullen het daar nooit leren daarvoor hebben ze echt een hersencel te weinig.

Geplaatst:

Raar dat sommigen altijd problemen hebben. Ik heb al (ben de tel kwijt) veel systemen over gezet. Vanaf 1 SSD tot een stuk of 6 interne HD's met en zonder ingebouwde kaartlezers, met DVD of Blu-ray schrijvers...  Geen bijzondere dingen meegemaakt. Ik moest 1 x een driver zoeken om de ingebouwde losse cheapass "raid"kaart te laten werken. Ik prefereer wel om een verse installatie uit te voeren, kost iets meer werk maar de installatie is kleiner en niet vervuild met onnodige extra ballast.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

• Moderator
Geplaatst:

ik heb ook de meest exotische apparatuur geupdate naar windows 10, en ook geen andere dingen meegemaakt die ik met win 8.1, 7, of vista heb ervaren. Wel makkelijk om dan de schuld af te schuiven op windows 10.

En wat collega winwiz zegt, in geval van problemen met updaten dan vers installeren. Behalve printers en scanners heb ik altijd alle hardware die ik wil gebruiken aangesloten ten tijde van de installatie en dat heeft nog nooit voor problemen gezorgd. Wel voor niet herkende hardware, maar de drivers van de fabrikant installeren en dan werkt het.

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

heb het hier over twee harde schijven geen printers of dergelijke

maar is opgelost door de tweede hd loste koppelen

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Geplaatst:

Net weer een nieuwe pc voor mezelf in elkaar gezet...  met 2 x SSD (Samsung 950 pro nvme (M2) + een 840 Evo) + 3 harde schijven + blu-ray brander....  En uiteraard weer geen probleem :)

Geplaatst: (aangepast)

Na de upgrade van 2 PC en 1 Laptop maar win 10, alle 3 verse instal gedaan,

geen problemen gehad. meerdere schijven in de PC.

aangepast door Spoor
Geplaatst:

wat een geluk allemaal ik niet schijnbaar vette pech dan of zo :sick:  :mellow:

maar zoals gezegd  opgelost

Dreambox 7080 HD 1TB

Tuner A bcm4506 dvb-s2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...