Ga naar inhoud

uitrichten schotel arabsat 26E en hotbird 13 astra 19.2E 23.5E en 28E

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Na lang weg geweest ben even terug ik zou graag wat advies nodig hebben ivm uitrichten schotel arabsat 26E hotbird 13 en astra 19.2E 23.5E en 28E heb momenteel een triax schotel van 110cm en een rail deze werkt momenteel met rail voor ontvangst van de 13- 19.2-23.5 -28 wil er nu de arabsat tussen krijgen welke lnb heb ik nodig graag jullie advies zou ik eerst met arabsat in het brandpunt beginnen lijkt me de juiste oplossing jullie mening bij deze Thanks .

Geplaatst:

Beste trinetix

Dat gaat niets worden wat jij wilt.

Ten eerste moet je al met smalle lnb's werken op de posities 23,5-26-28,35 en dat is zeker niet ideaal met een grote schotel.

De 26e in het midden zetten gaat volgens mij niet lukken, dan krijg je de Hotbird niet meer op de rail.

Het beste is om voor de 26e een aparte schotel te nemen. Dat kan de Triax 110 zijn en dan moet je de overige vier lnb's op een Triax 88 zetten.

Geplaatst:

Beste trinetixDat gaat niets worden wat jij wilt.Ten eerste moet je al met smalle lnb's werken op de posities 23,5-26-28,35 en dat is zeker niet ideaal met een grote schotel.De 26e in het midden zetten gaat volgens mij niet lukken, dan krijg je de Hotbird niet meer op de rail.Het beste is om voor de 26e een aparte schotel te nemen. Dat kan de Triax 110 zijn en dan moet je de overige vier lnb's op een Triax 88 zetten.

Zal deze lukken met een wavefrontier t90

Geplaatst: (aangepast)

Ja maar ook alleen maar als je de lnb-houders modificeert zodat ze smaller worden want normaal is de minimum afstand 3 graden..

aangepast door Sprietje
Geplaatst:

Ja maar ook alleen maar als je de lnb-houders modificeert zodat ze smaller worden want normaal is de minimum afstand 3 graden..

OK Thanks

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...