rommelaar Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Die "nieuwkomers" lachen zich helemaal rot over zoveel naïviteit. Waar vind je nog zo'n land met onvoorstelbaar argeloze bewoners? De rekening wordt nog gepresenteerd en die zal hoog zijn... Helemaal mee eens.En inburgeren????Vergeet het maar.Wij moeten ons zoals gewoonlijk maar weer aanpassen. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
Prawo Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Waar vind je nog zo'n land met onvoorstelbaar argeloze bewoners? De rekening wordt nog gepresenteerd en die zal hoog zijn... De rekening van het niet laten inburgeren van de gastarbeiders vorige eeuw betalen we nu. Beter ten hele gekeerd dan ten halve gedwaald. Zeker met "ezel" in je gebruikersnaam zou je niet moeten willen dat we ons twee keer stoten aan dezelfde steen. Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
Emekli Geplaatst: 15 december 2015 Geplaatst: 15 december 2015 (aangepast) @ rommelaar & prawo Waarom toch altijd zo negatief als het om buitenlanders gaat?. Inburgeren moet men sowieso, nodig eens een paar van die mensen uit, velen spreken Engels, Het omgaan met deze slachtoffers van geweld, moet wel van twéé kanten komen. Als je weet onder wat voor omstandigheden de eerste "gastarbeiders" hebben moeten leven en hoe ze als vlees gekeurd werden, maakt een "gewone" mens niet vrolijk. Ikzelf woon nu bijna 12 jaar in Turkije en woon bewust in een klein stadje. Ik word overal voor uitgenodigd, trouwerijen, samen op een bootje gaan vissen en noem maar op. Zo raak je snel ingeburgerd en leer je de taal, en dit zonder dwang. Vandaar dat ik zeg, nodig eens een vluchteling uit, jullie weten nog niet voor de helft hoe vriendelijk die mensen zijn. Nog even voor de statistieken, Duitsland heeft al meer dan 1 miljoen vluchtelingen opgevangen. Het land heeft 81 miljoen inwoners. NL heeft 54000 vluchtelingen opgevangen. NL heeft 17 miljoen inwoners. NL zou, als het allemaal eerlijk ging, in Europa, dus 4.7X meer vluchtelingen moeten ontvangen, dat is: 253800 mensen. Dus het valt nog wel mee met Nederland. Met negativiteit, op voorhand al, win je niks. 15 december 2015 aangepast door Emekli Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV. Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat, ** is tijdelijk buiten gebruik.
Donkeyman Geplaatst: 15 december 2015 Geplaatst: 15 december 2015 De rekening van het niet laten inburgeren van de gastarbeiders vorige eeuw betalen we nu. Beter ten hele gekeerd dan ten halve gedwaald. Zeker met "ezel" in je gebruikersnaam zou je niet moeten willen dat we ons twee keer stoten aan dezelfde steen. Dan heb je mijn bericht niet goed begrepen. VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B
rommelaar Geplaatst: 15 december 2015 Geplaatst: 15 december 2015 Zou hier graag verder met je over discuseren Emekli maar dan gaan we off topic en dat is niet de bedoeling.Het gaat om een kanaal van nieuwkomers. Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers. Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.
sattv4iedereen Geplaatst: 15 december 2015 Geplaatst: 15 december 2015 Ik weet één ding (spreek over België/Vlaanderen) dat we op bepaalde vlakken veel goede dingen kunnen leren van bepaalde inwijkelingen. Bvb die zijn niet rap jaloers en egoïstisch. maar hopelijk, krijgen de eigen inwoners ten laatste in de rij niet de rekening gepresenteerd (eventueel via belastingen) voor hun nieuwkomer kanaal. Want zo is het gemakkelijk zenders in de lucht te steken. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
mebo870 Geplaatst: 15 december 2015 Geplaatst: 15 december 2015 “niet rap jaloers en egoïstisch” Zullen we het dan maar niet hebben over de moorden die gepleegd werden om de familie-eer te redden. Van mij mag het al lang ophouden met die import ellende, dit loopt uit de hand. De Belgische bevolking bestaat vandaag al voor 11 % uit buitenlanders. The key to happiness. Stay away from idiots
Moderator ceesv Geplaatst: 15 december 2015 Moderator Geplaatst: 15 december 2015 Zullen we terug keren naar het onderwerp? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
HanW Geplaatst: 15 december 2015 Geplaatst: 15 december 2015 Zullen we terug keren naar het onderwerp? Een goed idee !! ]-[an - Utrecht. Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28. Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen