Satbakker Geplaatst: 29 december 2015 Geplaatst: 29 december 2015 Dat is goed nieuws, maar met welke image had je dat probleem dan? Ik gebruik hier in Spanje ook de DVB-C/T Tuner en geen problemen ooit ondervonden met OpenMips. - GigaBlue Quad Plus / draaibaar via Vbox - Jaeger Silent Gold Geotrack 107 H2H 36V - Triax 120 cms. off set / Invacom 0,3 DB - Satfinder Promax
the matrix Geplaatst: 29 december 2015 Auteur Geplaatst: 29 december 2015 Alle anderen openmips openatv etc, Vermoedelijk ligt het probleem in de combinatie tuner / image Mijn tuner is van het type dvb-c/t2 Het schijnt dat de driver software daar niet lekker van is. Ik denk dat de dvb-c/t hier geen last van heeft. Overigens is er een nieuwe openmips bootloader en image uitgebracht maar daar waag ik me niet aan voordat er met duidelijkheid is betreffende compatibiliteit met ander images Greetings The Matrix
roeldie Geplaatst: 2 januari 2016 Geplaatst: 2 januari 2016 ik heb er is naar gekeken en het probleem licht aan de drivers ik heb openRSI even opgebroken en ik zie dat de dvb-c/t2 driver uit 2014 komt en in alle andere images zijn ze van 2015 dus de oude driver werkt wel goed SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c Caiway Fiber 150/150Kabel: Caiway NL
the matrix Geplaatst: 6 januari 2016 Auteur Geplaatst: 6 januari 2016 (aangepast) inderdaad het betreft met name de nieuwe drivers in de nieuwste images. Mijn tuner is type dvb-c/T2 Met openrsi4.1 worden alle zenders keurig gevonden. In alle overige images niet. Dus tuner en box zijn niet stuk alleen die verdomde nieuwe driver voor dvb c/t2 werkt daarmee niet 6 januari 2016 aangepast door the matrix Greetings The Matrix
YUGI Geplaatst: 6 januari 2016 Geplaatst: 6 januari 2016 Ligt aan de image hier problemen met open rsi zenderlijst gedownload maar geen beeld maar open atv prima. Zenders zoeken met atv gaat prima maar met open rsi waardeloos geen beeld. GR
the matrix Geplaatst: 6 januari 2016 Auteur Geplaatst: 6 januari 2016 Over welke versie images heb je het Greetings The Matrix
YUGI Geplaatst: 6 januari 2016 Geplaatst: 6 januari 2016 Open rsi laatste versie en open atv laatste versie. Open atv 5.1 zenders zoeken goed en beeld, open rsi zenders zoeken mislukt en geen beeld spreekt voor zich. Tuner is niet defect. Gr
roeldie Geplaatst: 6 januari 2016 Geplaatst: 6 januari 2016 misschien een mail sturen naar gigablue ? dat de driver niet goed is SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c Caiway Fiber 150/150Kabel: Caiway NL
the matrix Geplaatst: 7 januari 2016 Auteur Geplaatst: 7 januari 2016 Heb al drie mails gestuurd betreffende de tuner dvb-/T2 problemen, krijg gewoon geen antwoord. Lees heel veel klachten betreffende deze tuner en de verse drivers. Greetings The Matrix
roeldie Geplaatst: 7 januari 2016 Geplaatst: 7 januari 2016 ik zal is een mail sturen naar gigablue SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c Caiway Fiber 150/150Kabel: Caiway NL
roeldie Geplaatst: 8 januari 2016 Geplaatst: 8 januari 2016 geen dank heb mail terug Hi,forwarded your problem to our engineers - will let you know about their reply.Mit freundlichen Grüßen - Best RegardsOnur Oeden / General Management SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c Caiway Fiber 150/150Kabel: Caiway NL
the matrix Geplaatst: 9 januari 2016 Auteur Geplaatst: 9 januari 2016 Ah vaste klant en reseller krijgt wel antwoord. Ben benieuwd wanneer die oplossing komt. En vervolgens wanneer de image bakkers deze in hun image implementeren. Iig bedankt voor de inzet. Greetings The Matrix
the matrix Geplaatst: 15 januari 2016 Auteur Geplaatst: 15 januari 2016 Roeldie, Al iets gehoord van de engineers van Gigablue?? Greetings The Matrix
roeldie Geplaatst: 16 januari 2016 Geplaatst: 16 januari 2016 ja en nee de developers hebben gezegd er nu mee bezig te zijn als ik bij open mips 4.3 kijk zijn er al updates kan alleen geen changelog vinden (heb zelf nog geen tijd gehad om ze uit te proberen ) SCHOTEL: Triax 88 CM Rotor RECEIVERS: gigablue Quart plus dvbs2/dvb-c / gigablue IPbox / tvheadend dvb-c Caiway Fiber 150/150Kabel: Caiway NL
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen