Ga naar inhoud


Wegvallen zenders bij stevige regenval


Gast Horsterhoek

Aanbevolen berichten

Beste Horsterhoek

Dit is niet leuk meer waar je mee bezig bent.
Eerst de leverancier, dan Samsung en ook nog CanalDigitaal met een probleem opzadelen waar je zelf al een antwoord op had kunnen geven.
De schotel heeft blijkbaar een flink ongeluk gehad want hij zit vol met deuken en de lnb-arm is ook afgebroken en die heb je zelf op een knullige manier weer aan elkaar gezet.
Dat de deuken in de schotel een zeer negatief effect op een goede versterking van de schotel heeft, kon je waarschijnlijk niet weten maar dat je zelf een afgebroken lnb-arm hebt zitten repareren met een nieuw kokerprofiel en daar niets over te melden vind ik beneden alle peil.
Behalve de 3 bovenstaande instanties laat je het sat4all-forum ook maar raden wat er aan de hand kan zijn.
Je wordt bedank. Ga je schoonmoeder voor de gek zitten houden. Van mij zul je niets meer horen.
 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Horsterhoek

Iedereen hartelijk dank voor hun inbreng en als jullie verder geen informatie hebben dan laat ik het hierbij en ga zelf wel verder zoeken.

Feit is dat deze schotel met dezelfde LNB wel goed heeft gewerkt op mijn oude LCD TV met aparte decoder.

Het reageren op de schotel van de camping is natuurlijk nonsens, maar is wel een feit dat deze geen problemen heeft.

Dus geachte leden graag met feiten komen en niet mij als een zondebok neerzetten, hiervoor ga ik niet mijn vraag op het forum plaatsen.

Oh ja nog even over het kuiltje in de LNB arm, jullie denken toch niet dat ik een apart model heb, hier is echt niets mis mee.

Ook heeft deze schotel bij mij geen opduvel gehad en is zeker niet van het balkon af gemieterd, wat een onzin!

Als men vind dat ik eigenwijs ben dan kan men weleens gelijk hebben, ik neem niet maar zo van iedereen wat aan, als men dat eigenwijs noemt?

Ik probeer overal relevante antwoorden op te geven, maar als ik jullie mag geloven kan ik beter de schotel op het dak zetten en een nieuwe kopen, het

liefst een grotere en dan ook gelijk maar een nieuwe LNB erbij en waarschijnlijk ook een nieuwe kabel aansluiten, etc, etc.

Nogmaals bedankt voor de goedwillende tips en het meedenken op mijn vraag.

Deze reactie blijft nog even staan en dan haal ik het item weg.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

kan jij het item dan weghalen  :)

heb je de schotel ook al eens wat naar voor geplaatst 

1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x  TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...