Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ben ik weer

ik heb een beetje gegoogled maar je kan een modem niet draadloos met router laten verbinden

volgens mij moet er altijd 1 internet kabel van modem naar je router toe

dus ik moet 1 internet kabel naar boven trekken

die gaat in de router

dan werkt het wel

maar dat is nou juist wat ik niet wil

ik wil alles draadloos

jammer

Geplaatst:

De optie om met goeie power line adapters te werken zou hier de beste zijn denk ik.

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

• Moderator
Geplaatst:

Zolang je niet aangeeft om welk merk/type routers het gaat is hulp niet mogelijk,

Vanaf het begin hebben we gevraagd om informatie, maar die wil je kennelijk niet geven.

Daarom nogmaals de vraag, welk modem hangt er in je meterkast en welk modem wil je op zolder gebruiken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Ik denk dat je beter een paar powerline adapters kan kopen dan te knoeien met routers/modems.

heb ik al geprobeerd maar is ook allemaal bagger

Ik weet niet welke PowerLine adapters jij hebt gebruikt maar ik heb toch duidelijk een een andere ervaring en die zijn zeker niet bagger.

Ben ook heel wat bezig geweest om een betrouwbaar goed werkend netwerk met 2 routers op te zetten.

Het functioneerde wel maar was niet betrouwbaar en toch wel veel onverklaarbare storingen.

Uiteindelijk toch maar 2 Powerline adapters in gebruik genomen (TP-Link Powerline Kit PA6030) en tot heden een perfecte snelle verbinding zonder enige onderbreking en storingen.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Geplaatst:

oke ik heb 2x een Huawei HG655d modem

1 wil ik beneden in de meterkast als modem

de andere op zolder als router

maar dan zonder internet kabel naar boven toe

• Moderator
Geplaatst:

Je moet nu eerst een vraag beantwoorden die bepalend is of wat jij wilt mogelijk is.

Heb je op dit moment voldoende wifi signaal op zolder.

Bij een zwak signaal zal de snelheid op die verbinding (te) laag zijn.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

gewoon eens testen en aansluiten dan zie je vanzelf hoeveel signaal op router2 binnen geraakt,

en anders plaats je op eerste veridping een wlan repeater

O What A Night

Heidi Parton , Dolly Parton

Geplaatst:

Een Huawei is geen repeater. Dus zonder netwerkkabel ertussen is het niet mogelijk wat jij wilt.

Of je trek een netwerkkabel naar boven of je koopt een repeater.

HTPC -> Intel Q6600 - 3 GB RAM - Geforce 8600 GT - 2000 GB HD - Creatix CTX948 - Skystar HD2 - Tevii S470;

Multytenne Twin + Funke DSC310; Win7 32bit; DVBViewer Pro 5.0 met Recording Service

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...