Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Paar jaar even niet zo actief geweest in dit forum. Maar sinds kort in het bezit van een SONY ANDROID TV. Na alle mogelijkheden die nu al ruim 10 jaar in m'n DREAMBOX zaten, is het weer behoorlijk terug naar af met zo'n TV. Beeld is prima, maar nieuwe uitdaging voor de hobby.

Dus eerste waar ik naar opzoek ga is natuurlijk of er ook een SOFTCAM beschikbaar is voor een ANDROID TV. Weet iemand of hier aan gewerkt wordt? Is het er al?

Geplaatst:

Dank je. Geprobeerd. Helaas, geeft foutmeldingen. Kan niet starten. Zal nog wel wat in de onderliggende progjes op de TV zelf iets geknustseld moeten worden.

Geplaatst:

zie pm ik heb je een link gestuurd met iets dat eventueel zou kunnen werken.

op een ander forum (duits) was er een reply dat dit niet kan

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

• 4 weken later...
Geplaatst: (aangepast)

Nog bedankt voor de PM. Zoals daarin al geantwoord, de DVBAPI in de SONY wil niet samenwerken met de plugin. Dus ben bang dat er eerst iemand bij SONY (of missien zelfs wel bij GOOGLE zelf) er voor moet zorgen dat deze API het wel toestaat om aangesproken te worden. Daarna gaat het vast wel werken.

Maar een DIABLOCAM, kan die dan wel zowel CANALDIGITAAL als ZIGO gelijktijdig aan?

aangepast door rai
  • 4 maanden later...
Geplaatst: (aangepast)

Vandaag maar eens tijd gemaakt om te kijken wat die DIABLO nu allemaal kan. Dacht even dat dit zo'n module was waar je 1 kaartje moest verknippen zodat hij in het SIMCARD slot kon. DIe bestaat dus ook, maar de Diablo CAM LAN kan dus inderdaad via LAN (is ook een Wifi versie) gekoppeld worden met een CCCAM of OSCAM server. Maar kom nergens tegen of iemand er ook al ZIGGO en CANALDIGITAAL beeld me zichtbaar heeft gekregen. En of het dan ook met de TV werkt die alleen nog maar CI+ snapt. Want een oude CAM (b.v. NEIOTION) snap die TV ook al niet meer.

aangepast door rai

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...