sjaxo Geplaatst: 13 december 2015 Geplaatst: 13 december 2015 Ik heb op de slaapkamer een lg 55lw650s smarttv...maar krijg er op geen manier netflix op in België. ...voorzien van de laatste fw zelfs ook niet...suggesties...behalve een chromecast uiteraard
Moderator ceesv Geplaatst: 13 december 2015 Moderator Geplaatst: 13 december 2015 Heb je de laatste software? Volgens LG dien je ook een app te installeren. En tenslotte heb je een abonnement? Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
sjaxo Geplaatst: 15 december 2015 Auteur Geplaatst: 15 december 2015 Ik heb de laatste software erop staan Netflix app krijg in nergens gevonden c.q geinstalleerd Netflix abonnement Ja , LG abonnement NEE sorry voor late reactie maar mocht niet op het forum voor een dag !
wolverine Geplaatst: 15 december 2015 Geplaatst: 15 december 2015 (aangepast) hoe oud is de tv? ik vind op de site van lg je modelnummer niet terug bij de netflix qualified tv's. vind je de netflix app ook niet terug onder de lg apps? ik heb op hun website gezien dat je ook een live chat met hun kunt doen, misschien kan je dit ook eens proberen? 15 december 2015 aangepast door wolverine VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
sjaxo Geplaatst: 16 december 2015 Auteur Geplaatst: 16 december 2015 TV is van april 2012, ik zal de livechat eens gaan proberen, Bedankt voor de Tip !
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen