Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi,

ik heb enige tijd geleden een oscam.bin geupdate op een max digital xp1000 en krijg nu volgende fout:

(dvbapi) ERROR: ioctl(CA_SET_DESCR_MODE): Invalid argument

Google maakt me niet wijzer, enkel de vragen, maar geen antwoorden.

lokaal een TVV kaart en intern naar mijn cd kaart.

wie kent deze fout en hoe is ze op te lossen?

Dank vanuit mijn ouders.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Eens oscam er af gooien en vanuit de feed opnieuw installeren?

Welke image staat erop?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Zoals gewoonlijk weer veel te weinig concrete info van onze Sattv4iedereen..

Welke OSCAM build?

Tip:

Kijk in de changelog of je wellicht een verkeerde parameter in 1 van de oscam configuratie bestanden hebt opgegeven. Sommige parameters veranderen na een tijdje.. Denk aan mhz, cardmhz e.d.

Geplaatst:

In het kader van "if it aint broken, dont fix it" de oude versie terugzetten.

Waarschijnlijk heb je gewoon een verkeerde bin te pakken. Als je al wilt updaten dan het beste via de stream zoals wolverine ook al voorstelt.

VU+ Solo2,

VTI

Visiosat BIG Bisat met Alps op 28,2E; 23,5E; 19,2E; 13E; 5E; 1W; 5W; 15W

Geplaatst:

Mijn xp1000 heeft het probleem ook niet

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Geplaatst:

Er zou een verkeerde instelling zijn, maar vanwege onbekende reden draaien mijn computers vierkant, om de benodigde instellingen te wijzigen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

rare gozer die sattv4iedereen,

ondanks het stellen van een vraag betreffende welke versie van de oscam, antwoord die niet

dan doe je ouders de groeten voor de 4e advent

Traces Of You

Anoushka Shankar, Norah Jones

Geplaatst:

rare gozer die sattv4iedereen,

ondanks het stellen van een vraag betreffende welke versie van de oscam, antwoord die niet

dan doe je ouders de groeten voor de 4e advent

Misschien heeft ie zélf ook een Oscam nodig.... ;)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...