Ga naar inhoud


Kleding keuze van RTL4 nieuwslezer liet Arabische nieuwslezers tranen lachen


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten

Ja juist van mij mag dat wel terwijl jij het hier juist bekritiseert wat anderen doen.

Met die instelling is het wel heel makkelijk om iemand monddood te maken.

Lang leve de lol, hoera..alles mag.

Waardes en respekt voor gebeurtenissen in het nieuws heeft met het dragen van gepaste kleding niets meer te maken in jouw wereld?

 

Door het dragen van gepaste kleding breng ik daardoor tenminste respekt uit naar mijn medemensen tijdens bepaalde gebeurtenissen.

 

Als ik hier ergens ga eten in een goed restaurant, dan draag ik uit respekt voor dat restaurant, de klanten en de regels daar een lange broek en ga daar niet in een korte broek zitten met een hemd zonder mouwen.

Heeft wat met mijn opvoeding te maken.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites


Laten we blij zijn dat we in Europa niet zo naar de tv hoeven te kijken.

https://www.youtube.com/watch?v=gMkTCt5MO0g

 

Zo zitten ze bij ons echt niet voor de camera hoor.

Mannen in een dishdasha of pak en de vrouwen met een hoofdoek als ze dat willen.

Die Emiratie vrouwen winnen het kwa uiterlijk met afstand van die kleffe Italiaanse snollen. Ook met hoofddoek...het maakt ze alleen maar mooier en geeft een man wat fantasie mee naar huis.

Ze zijn bijzonder goed opgeleid en hebben bijna allemaal een universitaire opleiding genoten. O.a. hier: http://www.aud.edu

De Emirati vrouwen hier zijn trots op hun land en houden er tradities op na. Het geven van een hand zoals wij dat gewend zijn is taboe. Mijn buren zijn Emiratis en we kunnen het heel goed met elkaar vinden. Dit komt door wederzijds respect en begrip voor elkaar.

Zo is het de gewoonte dat Arabische mannen elkaar een kus geven als begroeting of afscheid. Die traditie doe ik gewoon aan mee. Het kan me echt niet schelen en het geeft de gastgever het gevoel dat je zijn traditie respekteert.

Penthe begrijpt het verschil tussen kritiek en mening niet. Penthe, ik respecteer je mening maar laat mij mijn kritiek hebben. Ik geloof dat ik niet de enigste ben met mijn kritiek op Jan van de Sloop. Of beter gezegd kritiek op de producer van RTL nieuws.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik bij iemand op bezoek ga, toon ik respect door mij netjes te kleden. Als ik daar in oude, versleten, of anderszins ongepaste kleding verschijn, geef ik daarmee een boodschap: "Het interesseert mij geen barst hoe je over mij denkt", ofwel: "Ik heb geen respect voor je".

 

Iemand die geen respect voor mij heeft, en dat door middel van zijn ongepaste kleding laat merken, hoeft mijn huiskamer niet binnen te komen. Probeert hij/zij dat via het beeldscherm te doen, dan gaat het knopje om. 

 

T B

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo zien we de tolerantie in Nederland langzaam aan de nek omgedraaid worden. Gepaste kleding bestaat helemaal niet. Het zijn alleen maar bekrompen ideeën over wat hoort of niet hoort. Het nieuws wordt er niet beter op in een apenpak en de truien van Jan geven mij niet het idee dat hij het nieuws niet serieus neemt.

 

Mijn oma zaliger zij altijd "Als het maar schoon en heel is", en daarmee liep ze 400 jaar vooruit op een aantal hier.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En zo zien we de tolerantie in Nederland langzaam aan de nek omgedraaid worden. Gepaste kleding bestaat helemaal niet. Het zijn alleen maar bekrompen ideeën over wat hoort of niet hoort. Het nieuws wordt er niet beter op in een apenpak en de truien van Jan geven mij niet het idee dat hij het nieuws niet serieus neemt.

 

Mijn oma zaliger zij altijd "Als het maar schoon en heel is", en daarmee liep ze 400 jaar vooruit op een aantal hier.

 

Dus jij gaat ook naar een begravenis in een carnevalspak en loopt daar te lallen met een fles wodka aan je mond?

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen vooroordeel over homo´s maar in de Arabische wereld is dat wel zo.

Daar kan ik niks aan doen en ga de wereld hier niet veranderen.

 

Ze hebben je mening daar toch wel afgekocht?

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Overdrijven is ook een vak.

 

Inderdaad Johan45...dat krijg je als je dit leest van Penthe:

 

Gepaste kleding bestaat helemaal niet. Het zijn alleen maar bekrompen ideeën over wat hoort of niet hoort.

 

Mocht ik nog een keer trouwen..ga ik in mijn korte broek....

En bij een sollicitatie trek ik de BH van mijn vriendin aan.

 

Want het zijn alleen maar bekrompen ideeën over wat hoort of niet hoort.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...