Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Moderator
Geplaatst:

Een CI module werkt in een VU+ ontvanger met CI slot.

De beperkingen zijn dat je alleen de zenders uit een stream kunt decoderen.

Een opname zal, mits gedecoderd opgenomen normaal afspeelbaar zijn.

Hoe de ontvanger omgaat met gecodeerde opnamen van de schijf is niet duidelijk.

Misschien komt er een mogelijkheid die opnamen in de nacht te decoderen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Geplaatst:

Deze module zal toch wel eerst getest moeten worden in een Enigma ontvanger alvorens er uitspraken over te doen, wie waagt het erop.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Houd er ook rekening mee dat het nog eens per gebruikte image kan verschillen, kortom werk op de plank.

GIGABLUE UHD QUAD 4K  :D  XTREND ET8500 / ET7500  ;)  VU+ Duo2 / VU+ Solo SE  :)

Geplaatst:

Als dit echt de waarheid wordt, is het voor mij en vele anderen, toch echt gedaan met CD.

Zij doen nu net of de meerderheid illegaal zit te kijken.

Als het nu om een van de Sky pakketten ging, zou ik nog okay kunnen zeggen,

maar dit gaat toch echt te ver.

Jammer dan van NPO DOC, alhoewel, dat stopt komend jaar toch en vooral de Detectives op de KRO & VRT.

Maar dan zie ik dat wel middels "filmon" op BBC/ITV.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

Hoezo?

vind dat een geniale vondst als dat CI cammetje in TV en of Receiver werkt

maar wel gewoon een beetje te laat op de markt gebracht.

De DUO2 SOLO2 en SOLO 4K zijn potent genoeg om de CI+ module te gebruiken.

De Duitse CI+ voor SKY werkt de Duitse CI+ voor HD+ werkt.

Waarom de zou de Nederlandse CI+ niet werken?

je hebt voor de producten die je besteld ook recht op reclame binnen 14 dagen geld terug.

je kunt dus indien je onzeker bent over de werking van die nieuwe CI+ module de VU+ SOLO 4K retourneren en je Geld terug vragen.

The Beat Is Rhythm

Club des Belugas

Geplaatst:

Hoezo?

je hebt voor de producten die je besteld ook recht op reclame binnen 14 dagen geld terug.

je kunt dus indien je onzeker bent over de werking van die nieuwe CI+ module de VU+ SOLO 4K retourneren en je Geld terug vragen.

Het gaat mij om het volgende:

Toen ik mijn Duo kocht, heb ik enkele dagen hard gewerkt om het Linux gebeuren te leren kennen.

Originele software gebruikt en 2200 zenders (FTA) laten zoeken van diverse sats.

Toen ik er een opname mee maakte, bleek dat je de meeste zenders niet kon zien,

want deze software heeft nog CCCam, noch Oscam.

Toen PLi er opgezet, met CCCam, na korte tijd wegens gehannes met PLi, VTi er op gezet, ook met CCCam en weg waren de problemen.

CCCam is later vervangen door Oscam.

Dus, de vraag is, hoe gaat die nieuwe cam om met een of meerdere opnames,

als je dan weer zwart beeld krijgt, dan vind ik het dus helemaal niks.

Er zijn dagen, dat ik 3 opnames gelijkertijd maak en dit gaat zonder problemen en zo wil ik dit houden.

Mocht dat het geval zijn, ben ik niet tegen deze cam.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Geplaatst:

De eerste testen zullen wijsheid brengen, tot op heden verschijnen er enkel maar eigen aannames  en veronderstellingen waar we geen bal aan hebben.

Even geduld dus

• Moderator
Geplaatst:

Er zijn dagen, dat ik 3 opnames gelijkertijd maak en dit gaat zonder problemen en zo wil ik dit houden.

Mocht dat het geval zijn, ben ik niet tegen deze cam.

Dat kan je met een cam natuurlijk gewoon vergeten, dan kan je of tv kijken, of opnemen. Wellicht dat het achteraf decoderen van opnames dan ingeregeld zou kunnen gaan worden maar of je daar nou blij van gaat worden...

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

• Moderator
Geplaatst:

Houd er ook rekening mee dat het nog eens per gebruikte image kan verschillen, kortom werk op de plank.

Nou nee hoor, als deze verplicht wordt dan houden ze hem maar lekker. Dan betaal ik wel aan mijn internet provider om iptv te kijken

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

Als Ziggo wel met Smartcards blijft werken, dan wordt dat de betere keuze als je nog geen cd smartcard hebt en je met een Linux-ontvanger je ziggo smartcard gebruikt en zonder ci+ module.

Tenminste, dan heb je niet de beperkingen die een CI+ module je opleggen.

Geplaatst:

Hoezo?

Geld terug vragen is toch niet hetzelfde. Immers, als je eenmaal dat ding in huis hebt, na wat wikken en wegen, dan zal je m toch niet zo makkelijk weer terugsturen en neem je het ongemak van de CI+ beperkingen maar op de koop toe.

Geplaatst:

Een ander bericht van mij wijst dat ze nu viacces gebruiken en nog geen orca.

Mocht die nu werken, is dit geen zekerheid als orca komt.

Is de + al actief?

En hier circuleren berichten dat de ci+ support bij vu werkt met Chinese gestolen certificaten, die op de blacklist kan komen van dergelijke ci+, en dan (tijdelijk?) over is met de pret.

Tegen volgend kerst, zal er wel meer duidelijkheid zijn me bedunkt.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...