5061 Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Ik heb nu een abonnement bij CD maar zou ook graag de tv-zenders uit Belgie en tevens MezzoHD en Classica willen ontvangen. Mijn abonnement bij CD loopt per 31-12-2015 af. Het overstappen naar TVV gaat dat via CD? Heb met afd. opzeggingen gebeld maar die weten nergens van. Wie kan mij daar wat over vertellen.
wolverine Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Je zal bij cd moeten opzeggen en bij tvvl een contract aangaan met aankoop van nieuwe kaart etc..... VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar
5061 Geplaatst: 14 december 2015 Auteur Geplaatst: 14 december 2015 Wolverine, ik heb met TVV gebeld en de lieve mevrouw wist mij te vertellen dat t geen probleem is. Dus heb ik CD geannuleerd. Annulering per 14-1-2016. Vervolgens bel ik weer met TVV en krijg een medewerker aan de telefoon die mij wist te vertellen dat je alleen n abonnement kunt krijgen wanneer je een belgisch adres op kunt geven. En dat kan ik niet. Hoe nu verder????? Of is deze medewerker niet voldoende op de hoogte van de mogelijkheden?
Prawo Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 Inderdaad. Alleen het moederbedrijf is hetzelfde. Als hier en daar de abonnee aantallen gaan teruglopen wordt het nog wel eens een Benelux bedrijf, met keuze tussen een NL of B pakket met optie voor extra's, zoals de drie klassiek zenders (want je vergeet Brava HD in je lijstje). Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
Prawo Geplaatst: 14 december 2015 Geplaatst: 14 december 2015 (aangepast) ... dat je alleen n abonnement kunt krijgen wanneer je een belgisch adres op kunt geven. En dat kan ik niet. Hoe nu verder????? Wolverine woont ergens in België. Je betaalt je jaarabonnement vooruit. Dat adres moet dus te regelen zijn, denk je niet? Interessanter is of ze van je CD smart card een TVV smart card gaan maken. Laat dat tzt even weten. 14 december 2015 aangepast door Prawo Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv. Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
5061 Geplaatst: 14 december 2015 Auteur Geplaatst: 14 december 2015 TVV start met een contractsperiode van 6 maanden, daarna per maand opzegbaar. Ook heeft TVV een eigen kaart en kunnen verder ook niets met de kaart van CD. Volgens de medewerker van TVV kan de smartcard ook alleen maar naar een belgisch adres verzonden worden. ???????? Eigenlijk ook n beetje raar : wel klanten van buiten Belgie aannemen maar geen adressen kunnen verwerken. Overigens heb ik er geen probleem mee 6 mnd vooruit te betalen. Wat zijn jullie ervaringen? Sta open voor jullie hulp. Gr Leo
Seba Geplaatst: 16 december 2015 Geplaatst: 16 december 2015 Even ter info: De reden van de 'beperking' op een belgisch adres is louter auteursrechten. Hierdoor dienen ze beperktere rechten te betalen aan de zenders dan indien ze bvb ook naar nederland zouden opsturen... Regelgeving op z'n best. * VU+Ultimo & VU+Duo (VIX), DM500 (OpenPli) * Triax 110cm Astra 1 + 2 + 3 + Hotbird | Triax 78cm Astra 1 + 3 | WaveFrontier T90 (*nog op te stellen*) * PopcornHour C200 * Synology DS-1010+ & DX510
astro iris Geplaatst: 22 december 2015 Geplaatst: 22 december 2015 Mooi zo, prachtig Kerst en Nieuwjaarscadeau :D
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen