Ga naar inhoud


mega probleem solo2


partykangeroo

Aanbevolen berichten

Heb al 2 jaar de box in gebruik en na dat ik de Kodi plugin had geïnstalleerd heeft de box nog een dag prima gewerkt waarna toen ineens de cccam niet meer wilde laden..ook is de box via filezilla ook niet meer benaderbaar zodat ik ook niets kon aanpassen. Nu wilde ik een nieuwe softcam installeren via het menu maar daar geeft ie dan aan dat er geen plugins beschikbaar zijn!.. Opnieuw openpli4 erop gezet..weer prima benaderbaar met filezilla..cccam erop etc..alle zenders weer prima en dan even later als ik nog een plugin wil downloaden weer precies hetzelfde probleem(softcam ineens verdwenen en plugins menu niet meer benaderbaar evenals via ftp..Nu VTI erop gezet en ook weer hetzelfde probleem.. lijkt wel of ie echt stuk is ofzo.

bijgevoegde foto is wat ik op het beeld krijg als ik bij VTI op de knop beheer extensies druk en dan gaat ie pakketlijst samenstellen en knalt er dan uit.

Hoop dat iemand hier iets van weet..heb me al rot gezocht op internet.

IMG_0814.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


A: Is het een echte VU+ Solo of een clone?

B: Schone flash geprobeerd zonder backup?

C: Nog steeds vastlopers? Voeding controleren

D: Geen soelaas? Terug naar de dealer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is wel het domste wat je kan doen er worden dagelijks scans gedaan dus ik mag dan maar hopen dat je alles goed beveiligd hebt of had,ik snap dit niet dat mensen zo naïef kunnen zijn en gewoon de hele zooi opengooien en nog niet eens de moeite nemen het wachtwoord aan te passen ik mag hopen dat je geen shares had want die zijn niet meer veilig door jou

aangepast door stevie-v

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

eerste wat je doet is je paswoord veranderen dmv telnet passwd

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...