Ga naar inhoud



FalconerThe
Ga naar oplossing Opgelost door Tonskidutch,

Aanbevolen berichten


Je zou al eens kunnen beginnen met het vermelden welke image je gebruikt

VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.

Link naar reactie
Delen op andere sites

al eens op de DVBsub toets gedrukt?

mocht je die niet vinden al eens op de helptoets gedrukt?

 

Zeker, en daar kan ik ook de subtitles uitzetten voor dat kanaal. En volgens de VTi documenten die ik kan vinden zal ie dan de volgende keer als je op dat kanaal komt de subtiles niet laten zien. Maar dat werk dus niet. Je moet echt elke keer opnieuw uitzetten.

 

Ik vind op Engelse fora dat het zou kunnen in het menu waar je de standaard subtitle taal kan configureren maar het is nooit duidelijk welk image daar op de Vu gebruikt word (ViX?) en ik kan een dergelijk menu niet vinden. 

 

Ook gezocht via de web interface (tenslotte veel makkelijker). Maar die is naar mijn idee 100% identiek met de standaard 'tv' keuzes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

bij bijna alle images is het eenmalig instellen van dvb-sub dan ook altijd dvb-sub op die ene zender

en of andersom

nooit dvb-sub daar uitgeschakeld of nog nooit ingeschakeld

met een herstart

snap je het?

 

Ik snap dat, en dat is ook wat ik verwacht had. Maar zo werkt dat dus bij ITV niet (denk dat het nu bij BBC 1 HD wel werkt). Wat je ook doet de ondertitels komen telkens terug.

aangepast door FalconerThe
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Oplossing

dvb-sub aan of uitzetten is een eenmalige wijziging

de eenmalig ingestelde settings worden enkel opgeslagen indien je een officiele shutdown en boot-up uitvoert

dus als je de stekker trekt kill je het shutdown proces en verliest de VU+ de juist gewijzigde instelling

 

overigens kan het zijn dat je tijdens starten van de receiver instellingen inleest (recovered) die als automtische backup gemaakt zijn geworden

kan zijn weet natuurlijk niet wat je daar achter het toetsenbord tovert...

 

ciao ciao

aangepast door Tonskidutch

It Hurst Me Too

Karen Dalton

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...