Ga naar inhoud


Kerst avatars


Gerard 76

Aanbevolen berichten

Er zitten nogal wat transgenders of moet ik zeggen travestieten, onder de sat4all-leden zo lijkt het, maar niet getreurd jongens, met een beetje geluk loop je met de volgende kerst echt met zulke prammen, plastische chirurgie heet dat, met de nadruk op plastik!!

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Sat4all is ook maar een afspiegeling van de maatschappij.:rolleyes:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei waterpas:

Er zitten nogal wat transgenders of moet ik zeggen travestieten, onder de sat4all-leden zo lijkt het, maar niet getreurd jongens, met een beetje geluk loop je met de volgende kerst echt met zulke prammen, plastische chirurgie heet dat, met de nadruk op plastik!!

 

Je ziet dat verkeerd, gewoon liefhebbers van die prachtige natuur. 🙂

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat mijn Avatar betreft blijf ik CONsistent danwel CONsequent.

Ik ga Isabel (mijn lievelingsgans) niet verloochenen...

 

Maar maak wel van de gelegenheid gebruik om iedereen langs

deze weg weer te bedanken voor het gezellige afgelopen jaar.

Een jaar weer met veel kennis, humor en lekkere onzin. 

Ik vind de kwaliteit van het board weer steeds beter worden,

krijg een beetje het "vroeger-gevoel"...

 

Daarnaast wens ik iedereen een mooi  en humorvol 2019.

En voor de bezoekers die het hier niet altijd even gemakkelijk

hadden wens ik veel wijsheid aankomend jaar.

aangepast door Con

Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen..
Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst).

Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4)

Intel Nuc i7 met W11, Intel Nuc i5 met Home Assistant, 17 Shelly's en 2 ESP-tjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook een mooi en humorvol 2019 , Con !

Kerstavond staat er traditioneel bij ons foie gras op het menu.  🥂

 

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 1 jaar later...

Ons madam is ook terug.😁

Spanje: TVV abo. basic+ / schotel 64cm / VU+ Zero 4K  DVBS2X (open Pli 7.2) 19.2  / 23.5 / 13 /   LG 49inch 4K

Belgie : TVV abo. AIO met basic+  / VU+ Zero 4K  DVBS2X / ( open Pli 7.3) TDS 88  /19.2 / 23.5 / 13  /  LG 55LA6908

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, Sprietje zei:

Rendier? Ik zie dat beest nog niet rennen, die slaapt liever en is zijn naam niet Pluto?

Is een beagle volgens mij en die van m'n dochter gaat zo liggen als er een andere hond bij een wandeling tegemoet komt (heeft ie van de katten geleerd) en als die binnen een meter of 15 is wordt het vol gas er op los en omheen scheuren. Gaat probleemloos vele minuten op topsnelheid door en andere honden worden er volslagen maf of bang van, dus echt een rendier.😄

3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...