Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

@Astro Iris via de website van CD. Is ook goed gegaan want de overige opgezegde abo's staan niet meer vermeldt. Zelfs voor FoxSports ontving ik per post een beëindigingsbrief.....Dan is het toch vreemd dat dit abo online nog steeds vermeldt staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Inhoud gewist wegens off-topic.

 

De titel van dit onderwerp is "Bij wie vliegt Canaal eruit".

aangepast door ceesv

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Vandaag weer een brief ontvangen van canaldigitaal met het verzoek om hun te bellen voor een persoonlijk aanbod naar aanleiding van mijn opzegging. Als de opzegging een technische reden is helpen ze me graag met het verbeteren van de ontvangst. Spelen de kosten een rol bij mijn beslissing ook daar kunnen ze iets aan doen. Blijkbaar werkt het belmeniet zoals bedoeld :)

 

Bel met het 0900 nummer a 1 euro per gesprek en kies optie 2 en dan "zender pakket wijzigen", en alles ZONDER aansluit kosten. Dan als afsluiter een wist u dat u 7 dagen bedenktijd hebt bij het aangaan van een nieuw abonnement via telefoon of internet?

 

ik ben benieuwd of het kwartje gaat vallen, ik heb een andere provider nu en het is klaar voor mij wat betreft het klant zijn bij canal digitaal.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je pech hebt blijf je zitten met een onverkoopbaar kaartje.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen, maak het nou niet gekker dan dat het al is bij CanalDigitaal.

De administratie loopt daar als dikke stroop bij het absolute nulpunt.

Tegen de tijd dat ze wakker worden vallen de puzzelstukjes in elkaar en is de zaak administratief gedaan voor hada59.

Alleen het bellen en schrijven houd maar niet op om je maar weer terug als klant te krijgen. Dus is het nog even door de zure appel heen bijten.

Klant vriendelijkheid om je maar als klant te houden heeft nu de hoogste prioriteit waar het nog niet al te lang terug de norm was om je als klant weg te pesten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hoor ook ik ga stoppen ermee als ze dit nou weer door duwen ( keuze genoeg )

Heb ze dit maar eens gemaild

 

€ 19,95 ipv  € 17,95

 

Waar is dat goed voor en waarvoor krijg ik hier geen melding van verhogingen ??

Hier ga ik dus niet mee akkoord !!

 

Graag dit terug te draaien en anders moet ik helaas overstappen want er is tegen woordig genoeg aanbod

 

Nou de keuze is aan hun

Ben al meer dan 15 jaar klant van hun

 

 

En dan krijg je dit als antwoord ( lezen is best moeilijk voor ze )

 

 

Bedankt voor uw e-mail.

 

U geeft aan zich af te vragen waarom het tarief 19,95 euro per maand is geworden.

 

De reden hiervan is dat er een prijsverhoging heeft plaats gevonden vanaf 1 januari 2016. 

Hierover hebben wij bericht via mail of brief.

Vervelend dat dit bericht niet bij u is gekomen. 

 

 

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

  

Met vriendelijke groet,

 

P. v.d. Akker

 

 

Klantenservice CanalDigitaal

 

 

 

Dus sturen we maar weer een antwoord erop terug

 

Goedendag,
 
Nou nee hier ben ik dus niet mee geholpen
Zoals ik al had aangegeven heb ik niks ontvangen en of gezien via brief
Dus bent U het contract eenzijdig aan het wijzigen ZONDER dat ik hiervan op de hoogte ben gebracht
 
Nou kunt u dit voor mij terug draaien naar het geen wat ik al had anders ben ik genoodzaakt het contract te stoppen
Aan u firma de keuze
 
mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...