Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

Kan ik niet met je eens zijn Eduard.

De meeste bedrijven hebben hun administratieve verwerking als een abonnement wordt opgezegd wel op orde.

Dat er eerst nog onterecht abonnement geld afgeschreven wordt en dat dit pas na twee maanden onterecht afgeschreven geld weer op je rekening staat is van de gekke en niet meer van deze tijd.

Zo was het tien jaar geleden al bij de voorganger van CanalDigitaal, Canal+ en zo werkt het na 10 jaar nog steeds niet goed.

Zelfs CanalDigitaal erkend dat ze dit niet goed doen. Als je belt met de administratie geven ze ook het advies om de afschrijving te storneren.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Zelfs CanalDigitaal erkend dat ze dit niet goed doen. Als je belt met de administratie geven ze ook het advies om de afschrijving te storneren.

Inderdaad, dus zo moeilijk doen ze er zelf ook niet over.

 

En wat vooruitbetalen en achteraf (en veel later) teruggestort krijgen, is m.i. CD in goed gezelschap: de nutsbedrijven en de Belastingdienst en diverse andere overheden zijn beslist geen snelle (terug)betalers (Om maar even een paar te noemen).

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een bedrijfs credit heeft een veel hoger rente percentage dan een spaarrekening.

Bedrijven werken veelal met een rekening courant bij de bank.

Daar mogen ze rood op staan en daar staat een te betalen rente die betaald moet worden over het geleende bedrag tegenover.

Int een bedrijf zijn abonnementen te vroeg of zelfs onterecht daalt het saldo van de rekening courant dus leent het bedrijf minder tegen een hoge rente.

Een win win situatie voor een bedrijf dat onterecht geld van je rekening afschrijft.

 

Wat jij doet is niet anders dan appels met peren vergelijken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik wel, want het gras bij de buren is altijd groener. :)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zeg ik, als Nederlander in het buitenland ben je overgeleverd aan de nukken en grollen en een duur abonnement van CanalDigitaal.

En nog niet eens in de beste kwaliteit. Nou ja, dat laatste is niet helemaal juist, er is maar één kwaliteit via de satelliet dus je kan het de beste en/of de slechtste kwaliteit noemen.

 

De situatie in België kan ik niet beoordelen alleen al om het feit dat ik geen Belg maar Nederlander ben.

Mijn interesses liggen om die reden meer in Nederland dan in België.

Was ik Belg zou ik hoogst waarschijnlijk geen Nederlands abonnement nemen maar in België een Belgisch abonnement afsluiten.

Bij welke Belgische provider weet ik niet, ik kan ze niet naast elkaar beoordelen. Anderen kunnen dat wel, die hebben dan wel veelal geen eigen mening omdat ze blind varen op wat anderen rond toeteren op internet die ook meestal de verschillen niet uit eigen ervaring kunnen vergelijken.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je keuze zal vlug gemaakt zijn, Telenet , Proximus ofwel satelliet TV Vlaanderen, maar dan zal ook jij in een veel te duur abonnement, de hapklare Belgische reclame er moeten bij nemen. Ik weet wel het verschil tussen al deze operatoren, want ik heb ze alle drie gehad. Nu heb ik nog mijn internet en vaste lijn bij Proximus.  Telenet is geen optie meer, sinds mijn verhuis moest ik hier zelf mijn aansluiting bekostigen, om te ver afgelegen van dichtste aansluitingspunt. Maar dit is een te lang verhaal om hier uit de doeken te doen en trouwens volledig off topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die gedachte kwam ook bij mij op :)

Maar gaat niet gebeuren om verschillende redenen.

Een kabel zelf aanleggen is bijvoorbeeld een dure aangelegenheid. Sta je voor die keus is de keus voor satelliet snel gemaakt.

Dan mag het satelliet abonnement wel wat duurder zijn. De winst maak je doordat je geen aanleg kosten maakt voor de kabel.

Toch zou ik dan voor TvVlaanderen kiezen en niet voor een buitenlandse provider.

Het zou hooguit en en worden dus TvVlaanderen en CanalDigitaal maar de laatste alleen voor de extra pakketten.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...