Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Mag niet.

Van de Minister.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik hoef ook niet persé Belgie en zeker Ketnet niet. 

 

Maar : Deze zenders moeten verplicht worden doorgegeven. In tegenstelling tot de commerciele zenders. Daar zit geen verplichting op.

 

Ongeveer een jaar geleden werden Ketnet en een drietal Vlaamse radiozenders plotseling toegevoegd aan mijn HD-Light pakket.

Dit had te maken met deze doorgifte-verplichtstellling. 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt het dus eigenlijk over een pakket van 6. (Vlaanderen 3? Je bedoelt Ketnet? Wie wil er nou Ketnet?)

Dus 6 zenders voor €50 per jaar/ 12 = €5 per maand (bij benadering)? 

Lijkt me niks.

 

Die FTA zenders kun je nu al krijgen, buiten CD om. Dus die mag je niet meetellen. Maar die 6 door jou genoemde zenders zouden een vervelend CD-melkkoetje kunnen worden, met verplichte ellendige winkelnering (apparatuur).

Misschien moet je maar blij zijn dat dit niet mogelijk is bij de huidige regelgeving.

 

Ik heb geen probleem om CanalDigitaal jaarlijks een klein bedrag te betalen voor de gemaakte doorgiftekosten. 

 

Maar het huidige gevraagde instaptarief van zo'n 22 Euro per maand gaat mij te ver.

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Op hun Website staat €19,95.

(Afgezien van alle startkosten)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt BasisHD a €19,95 dat heb ik tegenwoordig ook. Paar jaar terug overgestapt omdat FamilieHD voor mij alleen maar extra zenders bood die we toch nooit bekeken.

En nog steeds ben ik onder de streep goedkoper uit met BasisHD ipv Ziggo en op onze campinglocatie kunnen we dan ook van dit abonnement genieten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je bedoelt Ketnet? Wie wil er nou Ketnet?)

 

Mijn dochter van 6, en vermoedelijk veel meer kinderen...

------

Vu Zero 4K, 2x VU+ Solo2 OpenPLI, 1x VU+ Uno, Sagemcom DS87 HD (TNTSAT)

2x Triax 80 cm CD quad triplesat LNB, 1x Triax draaibaar, CD campingschotel Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dochter van 6, en vermoedelijk veel meer kinderen...

Uiteraard willen sommigen Ketnet, maar om vervolgens allen te verplichten de zender te nemen.

Maar goed, deze discussie zal - gezien de wetgeving - "niet gauw" plaatsvinden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In Nederland gooien we onze eigen glazen in, deuren worden niet ingegooid maar ingetrapt. :D

 

Waar wie gooit zijn eigen glazen in?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland gooien we onze eigen glazen in, deuren worden niet ingegooid maar ingetrapt. :D

 

Waar wie gooit zijn eigen glazen in?

Eh, Nederlanders, toch, zei je net? :confused:

 

En de Belgen trappen dan deuren in? :grin:

 

(Lijkt wel MAX geheugentrainer) :lol:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland gooien we onze eigen glazen in, deuren worden niet ingegooid maar ingetrapt. :D

 

Waar wie gooit zijn eigen glazen in?

In Vlaanderen heet dat normaal gezien "zijn eigen ruiten ingooien".

Klinkt ook veel logischer, als je een steen tegen een deur gooit en die is kapot, dan was er toch iets mis met die deur.  :D

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh, Nederlanders, toch, zei je net? :confused:

 

En de Belgen trappen dan deuren in? :grin:

 

(Lijkt wel MAX geheugentrainer) :lol:

Neen, hoor.

Wij gooien onze eigen ruiten in.

Maar zoals overal heeft de een al wat meer taalgevoel dan de andere.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat noemt men de charme van de regionale tongval die zich zelfstandig ontwikkeld

^_^

maar de essentie is overgekomen Tripleboy.

 

wie ze zijn, wordt echter enkel suggestief aangeduid.

als het CanalDIGITAAL is dan verwacht ik geen visionaire marketing meer

ik verwacht dat ze in 2016 nog meer klanten verliezen en helaas voor de NLoos onbetaalbaar worden in 2017

Garden Party

Mezzoforte

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Tenslotte rest ons nog de keuze voor een armetierig abbo'tje vanaf € 34,95/maand bij een van de grote Europese provider$ met verplichte hardware.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...