Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten


zo naar verschillend mails

en 2 brieven van hun terug ( zie eerdere posting )

krijg ik vandaag dus weer een brief

 

Geachte.......

Laten we erniet omheen draaien we vinden het jammer dat u weg gaat

Dus kunnen wij u helpen .....

 

Nee is nee blijkbaar geven ze daar niet op

Ik ben en blijf weg bij ze

Link naar reactie
Delen op andere sites

zo naar verschillend mails

en 2 brieven van hun terug ( zie eerdere posting )

krijg ik vandaag dus weer een brief

 

Geachte.......

Laten we erniet omheen draaien we vinden het jammer dat u weg gaat

Dus kunnen wij u helpen .....

 

Nee is nee blijkbaar geven ze daar niet op

Ik ben en blijf weg bij ze

Veel sterkte bij de volgende provider. :D

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik krijg nooit post, ik ben kennelijk een slapende kijker.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook opgezegd telefonisch maar verder niks ontvangen. Ze hebben deze ronde weer afgeschreven. wacht deze maand nog en anders laat ik de bank alles blokkeren. wat CDS kan , kan ik ook.

Heb het gesprek dus opgenomen dus ben benieuwd.

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De DVB C tuner in de VU Duo2 heb ik vervangen voor een Dual DVB C tuner, dus kan er nu tegelijk gekeken en opgenomen worden, als dat nodig is. Het is nu een volledig hybride ontvanger.

 

Nu verder on topic.

Vandaag zoals beloofd door CD zijn de kaarten gedeactiveerd. Toch wel apart dat er gisteren nog is afgeschreven voor februari, even in de gaten houden of het wordt teruggestort, eind februari. Even afwachten, en anders storneren!

Hybride VU+Duo2 met Dual DVB S2 en Dual DVB T2/T/C - OpenPLi 4.0 - Philips 43PUK7100/12 Ambilight, Android en Netflix - Onkyo TX-NR 646
Hybride Formuler F1 - OpenPLi 4.0 - Philips 37PFL9604H Ambilight
Triax TDS88, Multi Block met 4 Inverto Black Premium Quad LNB's op 13-19-23-28 oost - en Ziggo via de kabel
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb het ook opgezegd telefonisch maar verder niks ontvangen. Ze hebben deze ronde weer afgeschreven.

Ik heb juist wat verkeerde brieven ontvangen. En nu wordt er niets afgeschreven terwijl ik wel beeld heb en (hopelijk) nog steeds een abonnement op mijn hoofdkaart. Na de nodige telefoontjes inmiddels maar een mail gestuurd. Het blijft een raar bedrijf, met een volledig incompetente klantenservice. Was die service beter dan bleven wellicht meer mensen klant.

------

Vu Zero 4K, 2x VU+ Solo2 OpenPLI, 1x VU+ Uno, Sagemcom DS87 HD (TNTSAT)

2x Triax 80 cm CD quad triplesat LNB, 1x Triax draaibaar, CD campingschotel Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...