Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik lees dit:

€ 19,99 mtl.* im 12-Monats-Abo, danach € 37,49 mtl

 

 

Wacht, ik zie al wat er aan de hand is, dit geldt voor het Sky basis pakket incl. Cinema.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Jawohl!

 

Inderdaad!

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland ben je echt goedkoper uit, of je nu kabel of satelliet kijkt.

Dat zie ik dus duidelijk niet zo...  In Duitsland hoef je geen extra abonnementen af te nemen om "normaal" tv te kijken.  Dat is wat ik nu ook zo heb, een uiterst compleet Duits FTA pakket, waar je geen cent EXTRA voor moet betalen aan een tv operator.

Kijk en luistergeld betalen we allemaal... daar heb ik het dus niet over, maar wel over abonnementsgeld wat je aan een tv provider betaalt.  Als je NL televisie wil ontvangen kan je alleen NL1,2 en 3 zien in matige kwaliteit via DVB-t ... al het overige moet je extra voor betalen, terwijl het uitgerekend reklamezenders zijn...  In Duitsland heb je wat dat betreft een groot voordeel...  en ik ben reuzeblij dat dat perfecte aanbod niet exclusief tot Duitsland beperkt is, maar dat in het ook zo kan hebben.  Het duitse aanbod is dus echt wel goedkoper....   al het extra's wat je via Sky kan abonneren is niet echt nodig om een fijne tv avond te hebben... sterker nog, er zit maar erg weinig bij wat mij interesseert.

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

In Nederland is er ook een FTA pakket, je kan de publieke zenders vrij ontvangen.

 

In Duitsland betaal je voor dat FTA pakket € 17,98 per maand GEZ.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Nederland is er ook een FTA pakket, je kan de publieke zenders vrij ontvangen.

 

In Duitsland betaal je voor dat FTA pakket € 17,98 per maand GEZ.

Hoeveel is dat in Nederland?

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Afhankelijk van je gezinssamenstelling en je inkomen alles tussen € 0,00 en een veelvoud van € 20 per maand.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Je kan je lidmaatschap opzeggen van deze vereniging.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...