Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten


Tsja tijden veranderen.

 

Een aantal jaar geleden hadden velen hier de mooiste pakketten die er waren van CD, entertainment, top, zoveel mogelijk kaarten. Die trend lijkt flink omgebogen van consumeren naar consuminderen. We zien het niet alleen hier, maar zo ongeveer overal om ons heen met allerlei produkten.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou bij mij zijn ze al sinds 2-1-20106 eruit gegooid( 1 maand eerder opgezegd)

 

ben tot nu toe nog steeds op mijn centen aan het wachten

 

zie in het nota overzicht de volgende data's  20-2-2016 vervaldatum

                                                                       19-3-2016

                                                                        17-4-2016

 

Maar weer eens gebeld met deze waardeloze club

 

Krijg als uitleg dat nu per 17-4-2016 het geld wordt overgemaakt

 

als ik ernaar informeer waarom dit niet al eerder gebeurt is krijg ik als antwoordt dat, in het systeem 17-4-2016 staat en daarom wordt dan pas het geld overgemaakt.

 

Als het zover is, is het maar de vraag of het wel gebeurt.

 

Het gaat hier maar gelukkig over +/- 25 € wat ik tegoed heb, maar als het anders om was geweest had ik al 3 aanmaningen

gehad en misschien ook wel een deurwaarder.

 

Ook al kreeg ik het hele pakket gratis aangeboden, wou ik het nog niet hebben.

Wat een waardeloze club

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kreeg vandaag deze mail:

 

Door een administratieve fout ontbrak het Basis-pakket aan uw abonnement. Momenteel is alleen het HD zenderpakket op uw smartcard actief en wordt het standaard verplichte instappakket Basis niet aan u gefactureerd. U betaalt hiervoor € 5,- per maand. Vanaf 1 mei zullen wij deze fout corrigeren en ook het benodigde Basis-pakket voor u activeren.

Wat betekent dit voor u?
CanalDigitaal past per 1 mei 2016 uw zenderpakket aan naar het Basis-pakket. Uw huidige HD-pakket heet daardoor straks Basis-pakket. Een pakket met meer dan 40 (HD)zenders en meer dan 160 regionale, nationale en internationale vrij te ontvangen TV-zenders. Bovendien kunt u luisteren naar ruim 200 vrij te ontvangen radiozenders.

U betaalt momenteel € 5,- per maand. Als trouwe klant betaalt u voor het Basis pakket met ingang van 1 mei 2016, geen € 15,95 (regulier tarief), maar slechts € 10,- per maand.


Dus gaat CD eruit omdat ik ook een alles in 1 pakket van Ziggo heb..
 

VU Duo4K SE 

Link naar reactie
Delen op andere sites

SaTJuNK schreef op 21 Ma 2016 - 11:51:

Kreeg vandaag deze mail:

 

Door een administratieve fout ontbrak het Basis-pakket aan uw abonnement. Momenteel is alleen het HD zenderpakket op uw smartcard actief en wordt het standaard verplichte instappakket Basis niet aan u gefactureerd. U betaalt hiervoor € 5,- per maand. Vanaf 1 mei zullen wij deze fout corrigeren en ook het benodigde Basis-pakket voor u activeren.

 

Wat betekent dit voor u?

CanalDigitaal past per 1 mei 2016 uw zenderpakket aan naar het Basis-pakket. Uw huidige HD-pakket heet daardoor straks Basis-pakket. Een pakket met meer dan 40 (HD)zenders en meer dan 160 regionale, nationale en internationale vrij te ontvangen TV-zenders. Bovendien kunt u luisteren naar ruim 200 vrij te ontvangen radiozenders.

 

U betaalt momenteel € 5,- per maand. Als trouwe klant betaalt u voor het Basis pakket met ingang van 1 mei 2016, geen € 15,95 (regulier tarief), maar slechts € 10,- per maand.

 

Dus gaat CD eruit omdat ik ook een alles in 1 pakket van Ziggo heb..

 

 

Eerst zeggen dat het door een administratieve fout is en in werkelijkheid willen ze alle HD only pakketten omzetten naar basis HD ?  Als het een administratieve fout betreft pas je het kosteloos en per direct aan.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eind 2015 kreeg iedereen met een STBP alle zenders in HD. Dit jaar komt het STBP te vervallen en heeft iedereen met dit pakket een aanbieding gehad om over te gaan naar het Basis pakket voor 10,00 euro voor vast.

 

CD is bezig om iedereen over te laten gaan naar een Basis pakket voor 10 euro als je een STBP of HD pakket hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar ben ik allemaal van op de hoogte, maar dan moeten ze niet net doen of het een administratieve fout betreft. 

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze geven toch weer toe hoe slordig ze zijn bij CD :).

 

En hoe oneerlijk ze zijn bij CD.

 

De klanten die al jaren een Basis pakket hebben betalen steeds meer van 12.95 naar 15.95 en nu krijgen een heleboel klanten dit pakket voor 10 euro voor onbepaalde tijd.

 

Daarom zeg ik in augustus mijn abo op, omdat ik dan die 15.95 ga betalen voor het basis pakket.

 

Bij mijn ISP Telfort (glas) heb ik 29 zenders voor 6 euro.

Dit is meer dan genoeg voor mij.

weer 10 euro verdient.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja tijden veranderen.

 

Een aantal jaar geleden hadden velen hier de mooiste pakketten die er waren van CD, entertainment, top, zoveel mogelijk kaarten. Die trend lijkt flink omgebogen van consumeren naar consuminderen. We zien het niet alleen hier, maar zo ongeveer overal om ons heen met allerlei produkten.

euh zijn uitzonderingen hoor

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

stbp+hd, maar nog grrn aanbod gehad....

 

Ik stap straks over op topHD+fox+film+hbo+manX, dan heb ik wat.

moonchild heb ik ook top abonnement en voor jou nog gos bij voor mij niet helaas pas op manx en fox zitten niet in tophd

play more,play sport, betv, movie&series, film1, hbo, ziggosport,  tophd, hd+, telenet, proximustv, canal digitaal, netflix,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...