Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Ik heb eens op de site van Telfort gekeken en met moeite een prijs kunnen vinden voor internet en tv, € 36,50 per maand.

 

Het bedrag van 6 Euro kan ik nergens vinden.

 

Wanneer ik Googel op Telfort en klachten zie je het gebruikelijke beeld, zoals bij elke provider.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik vind persoonlijk dat mensen zelf van elk kanaal een op maat gemaakt pakket moeten kunnen samen stellen, ...

 

En zoiets kan best.

Het (ook tot de M7 groep behorende) Slowaaks/Tsjechische Skylink geeft via Astra 3 56 essentiële Tsjechische en Slowaakse zenders door (helaas SD/HD dubbeltellingen inclusief) voor € 2 per maand. Een zelf samen te stellen Flexi keuzepakket met zeven zenders kost er € 7,90 extra per maand.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet je kijken bij glasvezel alles in 1 voor 46 euro.

 

40 euro voor internet en bellen en 6 euro voor tv.

 

glasvezel internet en bellen 50/50 mbits voor 40 euro

neem je er tv bij komt er 6 euro bij voor het basis pakket.

 

voor 5 euro erbij kun je onbeperkt bellen naar vaste nummers.

 

voor 5 euro erbij kun je 100/100 mbits krijgen of voor 10 euro 200mbits.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Is dat niet wat duur?

 

Tele 2 biedt internet en tv aan voor € 32

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar tele2 had ik voor telfort daar kom ik nooit weer.

 

En omdat ik altijd kijk via de schotel kon ik bij Tele2 geen glasvezel nemen omdat daar standaard ook tv bij zit.

 

En bij Telfort kun je een abo nemen zonder TV bij Tele2 niet.

 

Heb je het dan over adsl of glasvezel bij tele2 was het altijd 42,50 voor glasvezel alles in 1

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geeft Digitenne 30 zenders door?

 

Waar staat dat er 30 zenders door gegeven moeten worden?

 

Is CDS niet zo'n constructie ala de Nederlandstalige RTL zenders (Luxemburg)

 

Zit ik eigenlijk nog steeds met de zelfde vraag:

 

Is CDS een Nederlands bedrijf of door de M7 groep een Luxemburgs bedrijf?

Een constructie ala RTL dat begon als Luxemburgse zender, alleen weet ik niet of dat nog steeds het geval is.

 

Mocht CDS inmiddels volledig onder de M7 groep te Luxemburg vallen, dan ligt het aan de wet die in Luxemburg gehanteerd wordt, die lijkt mij nogal vogelvrij, dan kan je dus elk smoesje hanteren.

aangepast door ilseonline

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar staat dat er 30 zenders door gegeven moeten worden?

Dit staat in artikel 6.13 van de Mediawet: http://wetten.overheid.nl/BWBR0025028/2016-03-31#Hoofdstuk3_Titeldeel3.2

 

Dat CD een pakketaanbieder is volgt uit diezelfde wet. Tegen beter weten in heeft CD zich daar een aantal jaar geleden tegen verzet (en verloren).

 

Een en ander is weer gebaseerd op een Europese richtlijn.

  • «pakketaanbieder»: een natuurlijk persoon of rechtspersoon die een of meer programmapakketten tegen betaling verspreidt of laat verspreiden door middel van een omroepnetwerk of een omroepzender;

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry maar tele2 had ik voor telfort daar kom ik nooit weer.

En CD kom je nu ook nooit weer.

Ik vrees dat jij in de toekomst in je huidige provider ook weer teleurgesteld gaat zijn. En de volgende provider ook weer.

Want overal vind je wat.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je gooit een paar zaken op 1 hoop.

CD kan natuurlijk niet worden verweten dat jouw bekabeling kapot is. Alle hardware vergt onderhoud en op zijn tijd een upgrade.

En als je de extra kaarten niet meer nodig bent, dan zeg je alleen die t.z.t. toch op?  

 

 Natuurlijk gooi ik alles op één hoop. Het is ook alles bij elkaar. Waarom veel geld investeren (na de kapotte bekabeling dient zich vast weer wat anders aan) als ik me moet afvragen of dit het nog wel waard is? Daarnaast kan ik bij bijna elke willekeurige (IP)TV provider 'gratis' gebruik maken een online TV portaal. Ideaal voor mijn kinderen. Geen kosten meer voor extra kaarten, terwijl ze wel kunnen zien wat ze willen.

Vu+ Solo2 en 2x M7 801 daarnaast Cubox-i met OpenElec

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat niet wat duur?

 

Tele 2 biedt internet en tv aan voor € 32

Let bij glas wel op erg hoge eenmalige kosten van soms wel 110 euro (bij Fiber)

50 euro borg

50 euro activeren

10 euro verzenden.

 

Tot nu toe zag ik alleen bij KPN een aanbieding waarbij geen éénmalige kosten gerekend werden.


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ojee, € 43,50, dat wordt door sommigen oneerlijk gevonden, want die moeten € 46 betalen.

 

Onder de kan je stellen, dat al die bedrijven op dezelfde manier zaken doen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen CD behoort bij de top om ook nog een smerig spel te spelen.

 

Dus niet alleen een prijsverhoging maar daarbij chaos en oneerlijkheid en misleiding.

Veel beloven maar wat je krijgt is onduidelijk.

 

Heb bij Telfort nog geen problemen gehad.

 

Ja ook Tele2 is een club die het niet eerlijk doet.

 

Ik moet niks, want ik betaal nu nog geen 6 euro voor tv bij Telfort.

 

In 2009 heb ik mijn abo bij CD opgezegd en 2 jaar duitsland en england gekeken misschien ga ik dat wel weer doen.

 

Ja sjaak helemaal goed en zelfs bij een verhuizing worden er geen kosten in rekening gebracht.

En krijg je een nieuw glasvezel modem en experia box v8 met 1 jaar verlenging.

aangepast door erwin05
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een en ander ligt natuurlijk ook aan de infrastructuur en de centrales.

Met permissie maar je kunt ook niet van een en hetzelfde koper verwachten dat de verschillende providers plots beter zijn.

 

m.a.w. het is vaak dezelfde leiding en centrale waar de diverse providers hun diensten aanbieden tot aan jouw aansluitpunt.

 

juist ik zie al Johan45 is onrustig geworden en wil weer eens lezen wie opgezegd heeft.

ik dus al in 2014

Treu North

Rebekka Bakken

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oke. bij mij vliegt cd eruit in sept omdat deze club chaos maakt met aanbiedingen, oneerlijk is omdat er per klant prijs afspraken worden gemaakt, bij de klantenservice spelen ze en spelletje met je en zit je vast aan een abo waar je niet om gevraagd hebt en kun je 2 keer met een brief je abo opzeggen.

 

Ben nu on topic.

aangepast door ceesv
Herhaling van vorige postings verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...