Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten


256 QAM is dus het probleem? Dus je bekabeling moet vervangen?

Ik weet niet wat dus het probleem is. Ik denk een verminderde kwaliteit van het Ziigo signaal... Ziggo heeft bij mij vorig jaar de wandcontactdoos vervangen, en dat heeft wel wat geholpen, maar met enige regelmaat wordt het beeld blokkerig en herstelt het zich daarna weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heren, we dwalen van het onderwerp af, dus terug naar...

 

Bij wie vliegt Canaldigitaal eruit!?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat er nog gaan volgen, want op diverse sites (bijv. hier : http://www.camperforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=8455020) leesik dat CD nu nog eens de symbolrate gaat verhogen van 27500 naar 29900 (er zitten ook TVV zenders bij, dus die gaan het ook voelen).

Wat zou de bedoeling zijn, extra zenders of een transponder uitsparen?

Anders is het weer leuk, eerst de prijs verhogen "want de kosten zijn gestegen", en dan vlak erna het met een transponder minder doen...

Ach, kan het hen wat schelen als jij daarna blokjes ontvangt.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er te veel opzeggingen zijn, moet er aan de kosten-kant gesneden worden. Ik vind dat niet zo vreemd.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er te veel opzeggingen zijn, moet er aan de kosten-kant gesneden worden. Ik vind dat niet zo vreemd.

Yeah, right.

Jij gaat ook alles doen om hen goed te praten.

Alsof ze dat niet op voorhand gepland hadden.

Eerst de kosten verhogen, en dan onmiddellijk erna nog wat transponders uitschakelen.

Kassa, kassa.

VU+ Duo 4K (originele versie, niet SE!) met VTI v. 15.0.0.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er te veel opzeggingen zijn, moet er aan de kosten-kant gesneden worden. Ik vind dat niet zo vreemd.

Lijkt me logischer om dan ook te bedenken wat de oorzaak is van al die opzeggingen.

 

Nog meer kosten besparen betekent meer proppen,minder mooi beeld,

eerder uitval vanwege moeilijker ontvangst,duurdere abo's,geen vrije hardware meer,dus nog meer opzeggingen.

En dan?

Nog meer kosten besparen?

Zo gaat de cirkel door :-)

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah, right.

Jij gaat ook alles doen om hen goed te praten.

 

Zullen we ons even beperken tot het onderwerp?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt me logischer om dan ook te bedenken wat de oorzaak is van al die opzeggingen.

 

Nog meer kosten besparen betekent meer proppen,minder mooi beeld,

eerder uitval vanwege moeilijker ontvangst,duurdere abo's,geen vrije hardware meer,dus nog meer opzeggingen.

En dan?

Nog meer kosten besparen?

Zo gaat de cirkel door :-)

Het gevaar is inderdaad een vicieuze cirkel.

Maar CD is natuurlijk niet de enige provider die het moeilijk heeft. Ziggo eveneens.

Het is de kunst in dit geval welk deel van de opzeggingen het gevolg is van eigen beleid, en welk deel het gevolg van toegenomen concurrentie en alternatieve ontvangstmogelijkheden.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gevaar is inderdaad een vicieuze cirkel.

Maar CD is natuurlijk niet de enige provider die het moeilijk heeft. Ziggo eveneens.

Het is de kunst in dit geval welk deel van de opzeggingen het gevolg is van eigen beleid, en welk deel het gevolg van toegenomen concurrentie en alternatieve ontvangstmogelijkheden.

Als ik mezelf dan als voorbeeld neem,ik ben vorig jaar ook overgestapt naar  IPTV (XS4ALL),reden was de zoveelste prijsverhoging zonder dat daar iets tegenover stond.

Te weinig HD aanbod wat op NL gericht is.  CD is qua prijs inmiddels even duur als andere aanbieders,maar het aanbod ,wat op NL gericht is,blijft achter.

De vrije hardware keuze mis ik nog steeds,echter dat wordt ruimschoots goedgemaakt door het prima op NL gerichte aanbod.

aangepast door Gerard 76


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...