Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

  • Moderator

Iedereen bokt hier tegen CD, maar een paar zaken heeft cd moeten doen, door Europa, en omdat npo niet meer wilde betalen.

Wie heeft er gezorgd dat een aanbieder 30 zenders moet aanbieden etc etc. Val die ook eens aan!

het meest vreemde vind ik nog wel dat als je opzegt dat je ineens je verhoging niet hoeft te betalen. Als je maar klant blijft.

 

Tuurlijk kan het zo zijn dat er meer kosten worden gemaakt, maar verhoog dan alles een klein beetje in plaats van een lotto er op na te houden voor de pakketen en sommige klanten wel en andere klanten niet extra te laten betalen voor hun pakket.

 

Het is toch niet meer van deze tijd om 2 kaartjes te moeten hebben om op meerdere boxen te willen kijken of om meer dan 3 kanalen op te kunnen nemen en daar dan ook nog een extra abonnement voor te moeten afnemen?

 

ter vergelijking, ip basis pakket inclusief hbo in hd, 60 zenders, 14,95. Extra ontvanger kost 4,- per maand. Opnemen kost 4.95, kan je tot 6 kanalen tegelijk opnemen en terugkijken op elke ontvanger.

 

als je een film abonnement zou willen afnemen kan je alle kanalen in hd zien, zelfde voor de sport kanalen. Canal Digitaal prijst zichzelf uit de markt op deze manier...

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Cd is misschien op satelliet monopolist, maar ik zie ze als mede bieder op de Vlaamse markt. En om films legaal te zien, weet ik wel kiezen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad johan45, maar daar kan je wel iets aan doen, klagen helpt niet. Ik zie hier velen klagen dat ze na dreiging van opzeggen abonnement van CD dan een beter voorstel krijgen. Dat is niet eerlijk zeggen velen tegenover de andere klant. Wel ik geef een ander voorbeeld, je gaat naar een garage en wil een nieuwe auto kopen, met een beetje overredingskracht kun je een koopje uit de brand slepen, maar uw buurman kan dat niet. We leven nu eenmaal in zo'n maatschappij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?

 

https://www.sat4all.com/forums/topic/350401-test-nieuwe-ontvanger-mz101/

 

Als ik bovenstaande lees, dag er na dan...

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Canaldigitaal er uitgedaan, mede door de prijsverhoging, in de hoofdzaak door mijn slechte internetverbinding, dus voor de TV ben ik er op achteruit gegaan.

Door de steeds slechter wordende internet verbinding via de, oude slechte KPN kabels waar ze telkens meer stroom door pompen om de kabels droog te houden, overgestapt naar ZIGGO.

Wel kreeg ik meerdere keren een telefoontje met een aanbieding als ik zou blijven, ben je wel weer twee jaar vastgeplakt, dat heb ik afgewezen, kon ook van hun internet krijgen maar dat gaat over de zelde brakke KPN kabels dus is ook niets.

 

Hier onder de aanleg van de in gebruik zijnde KPN-kabels.

post-51681-0-96223800-1450593262.jpg

aangepast door catw
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is een koopje, Basis voor €  9,95 voor € 10,-- voor €15,95 voor € 17,95 of € 19,95 ??

Hier zie je de waanzin toch wel van in, en als je geen prijs van € 9,95 kan bedingen ben je dan een sukkel.?

Inderdaad gaat dat wel heel erg snel omhoog als je de mond dicht houd.

Vreemde is wel dat ik een aanbieding voor tel,tv en internet van de dochteronderneming Online kreeg waarin ik een heel stuk goedkoper uit was.De medewerker probeerde aan alle kanten om mij bij Canal Digitaal weg te halen en het  complete  pakket van Online  te nemen.

Zal er meer aan de hand zijn met CD ?

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het complete pakket van Online, maar met behoud van je schotel indien je dat wenst. Je krijgt dan 12,95 korting op je CD-abo. Misschien had je een medewerker aan de lijn die het zelf niet begreep :)

Dat zal het zijn want over de schotel was niet te praten.Het was of volledig tv,internet en telefonie of anders had hij me niets te bieden.Zelfs voor alleen internet en telefonie moest ik niet bij hem zijn.Daarvoor belde hij niet.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist even op "Mijn CanalDigitaal" gekeken naar de nota die eind deze maand wordt afgeschreven en die is nog steeds hetzelfde als alle voorgaande maanden. €17,95 voor Familie HD Light en €4,50 voor de extra kaart en dat terwijl ik op de extra kaart maar 2 zenders minder heb dan op de hoofdkaart.

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist even op "Mijn CanalDigitaal" gekeken naar de nota die eind deze maand wordt afgeschreven en die is nog steeds hetzelfde als alle voorgaande maanden. €17,95 voor Familie HD Light en €4,50 voor de extra kaart en dat terwijl ik op de extra kaart maar 2 zenders minder heb dan op de hoofdkaart.

Bij mij ook. Dus (nog) geen prijsverhoging.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...