Ga naar inhoud


Bij wie vliegt canaal eruit in 2016 ?


1pm

Aanbevolen berichten

ter vergelijking, ip basis pakket inclusief hbo in hd, 60 zenders, 14,95. Extra ontvanger kost 4,- per maand. Opnemen kost 4.95, kan je tot 6 kanalen tegelijk opnemen en terugkijken op elke ontvanger.

Kortom, ben je dus nog bijna €24 kwijt (maar heb je wel meer).

Ben trouwens benieuwd welke provider dat is, ik kom niet goedkoper dan €32 per maand (Tele2). Of is die prijs excl. de prijs die je ook moet betalen voor internet?

 

Als je goedkoop TV wilt (en geen behoefte hebt aan HD) kan je binnen Nederland (en net over de grens) nog steeds TV kijken voor €9,95 per maand zonder daarover te hoeven onderhandelen: http://www.edpnet.nl/nl/prive/televisie.html

 

Maar bij mij zal ik ook gaan voor de aanbieding van Ziggo: €29,95 per maand voor de eerste zes maanden (daarna €44,50 dus gem. €37,23 per maand over het eerste jaar, hopelijk daarna glasvezel).

Dit is vooral omdat Online me beloofd had VDSL van 30/3 te leveren maar levert 18/1 ADSL2+. Ondertussen betaal ik nu ook bijna €35 voor TV+internet met nog steeds een crappy uploadsnelheid. Bij Ziggo (voor bovengenoemde prijs) 40/4 en misschien overweeg ik nog wel sneller (200/20 i.c.m. Play Start voor €57,55 voor het tweede halfjaar, dus gem. €43,75 per maand het eerste jaar).

Dus kabaal digitaal kan mij geen alternatief bieden aangezien ik sneller internet wil en ze dat (via Online) niet kunnen bieden.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hier staat negatief over onderhandelen. Tussen zelfstandigen wordt bij aan en verkoop onderhandeld tot beide partijen tevreden zijn en akkoord gaan.

Ik vind, dat je als particuliere klant ook moeten kunnen onderhandelen, want zij hebben ons als klant nodig om te overleven.

Bij veel is het dit bedrag en niks te onderhandelen.

Ik ga hier cd niet gaan verheiligen. En uiteraard is het gras groener bij de buren. Ik kan enkel hopen, dat zoiets dan ook door de buren wordt overgenomen, en dat je als particulier ook met prijzen kan onderhandelen. Al mag cd hun facturen wel een beetje duidelijker maken.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al geprobeerd om over de prijs te onderhandelen bij Ziggo.

Nee heb je en ja kan je krijgen.

Ik lees dat onderhandelen over prijzen de normaalste zaak van de wereld zijn, alleen nog niet helemaal in Nederland algemeen bekend.

We lopen achter.

En gelukkig maar, de rijen klanten worden dan alleen maar langer als het onderhandelen in de super bij de kassa niet wil vlotten.. :)

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

.... en wat denk je dat er met de "prijs voor onderhandeling" gaat gebeuren als iedereen 10% wil afdingen ??

]-[an - Utrecht.

 

Xtrend ET7500 - Triax 88 voor 13 19.2 23.5 en 28.

Ziggo - Humax 5200C en 5300C - Samsung UE43KS7500

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Dan krijg je naast de gewone prijslijst ook een RIB prijslijst.

 

(Voor die niet ingewijden, RIB = Rijks Inkoop Bureau).

Die wilden altijd standaard 10% korting op de prijs, de prijslijst die aan het RIB gezonden werd had altijd prijzen welke 10% boven de gangbare prijs lagen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Net nog even een call center medewerker aan de lijn, omdat ik een opzegging had verstuurd per post. Komt een heel verhaal van interactieve tv en online internet enzo. Ik heb hem uitgelegd waarom ik er tabak van heb, eerst de sid limiet naar 4, steeds meer kanalen naar 2 sids gelijktijdig. Dan de vraag hoe ik dan tv ga kijken en wat dat kost, en toen wilde hij me een aanbieding doen en toen heb ik hem vriendelijk verzocht mijn opzegging in gang te zetten omdat ik er genoeg heb van deze provider. Gelukkig heb ik alternatieven om nederlandse tv te gaan kijken, nu even wachten op de bevestigingsbrief en dan wordt het denk ik iptv.

 

En in tegenstelling tot wat anderen hier roepen, ik ben aan de lijn gebleven en kreeg na een minuutje of 2 keurig het bel me niet register, dus dat werkt wel degelijk. Meteen maar aangegeven dat ze mij niet meer bellen :)

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al geprobeerd om over de prijs te onderhandelen bij Ziggo.

Nee heb je en ja kan je krijgen.

Ik lees dat onderhandelen over prijzen de normaalste zaak van de wereld zijn, alleen nog niet helemaal in Nederland algemeen bekend.

We lopen achter.

En gelukkig maar, de rijen klanten worden dan alleen maar langer als het onderhandelen in de super bij de kassa niet wil vlotten.. :)

Inderdaad, onderhandelen loont en ook bij de 'Kabelaars'.

Toen wij na ons appartement verhuisden moesten wij ons dus ook op Kabel TV abonneren.

Omdat Cayway in onze regio voor ons de beste optie was ben ik met hen inderdaad gaan onderhandelen en dat met een goed resultaat.

Een All-in abonnement met o.a. 31 HD TV kanalen, Internet 20/2, telefonie en gratis kijken op 2e of meer TV toestellen voor € 25,= p/m bij een 1-jaarcontract.

Normale waarde € 48,=.

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net nog even een call center medewerker aan de lijn, omdat ik een opzegging had verstuurd per post. Komt een heel verhaal van interactieve tv en online internet enzo. Ik heb hem uitgelegd waarom ik er tabak van heb, eerst de sid limiet naar 4, steeds meer kanalen naar 2 sids gelijktijdig. Dan de vraag hoe ik dan tv ga kijken en wat dat kost, en toen wilde hij me een aanbieding doen en toen heb ik hem vriendelijk verzocht mijn opzegging in gang te zetten omdat ik er genoeg heb van deze provider. Gelukkig heb ik alternatieven om nederlandse tv te gaan kijken, nu even wachten op de bevestigingsbrief en dan wordt het denk ik iptv.

 

En in tegenstelling tot wat anderen hier roepen, ik ben aan de lijn gebleven en kreeg na een minuutje of 2 keurig het bel me niet register, dus dat werkt wel degelijk. Meteen maar aangegeven dat ze mij niet meer bellen :)

Hier inmiddels hetzelfde verhaal gehad en ook opgezegd.Zou per 31 dec worden doorgevoerd.

Dame aan de lijn was heel netjes en had begrip voor de situatie.

Dus misschien toch wel online omdat ik daar ook tel en internet tot volle tevredenheid van af neem.

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste wiz

Toen ik bij de prijsverhoging van de extra kaart van €2,50 naar €4,50 mijn tweede extra kaart wilde opzeggen, ging die mevrouw me ook een aanbod doen. Ik zei dat ik dat aanbod niet eens wilde horen want ik ga geen abonnement behouden voor een kaart waar ik toch niets mee deed.
Ze zei dat ik het aanbod toch moest aanhoren. Toen ik zei dat ik daar geen behoefte aan had, zei ze dat ze mij dan verder niet kon helpen met het opzeggen van de extra kaart want ze werden betaald om mensen een aanbod te doen. Noodgedwongen moest ik het aanbod aanhoren maar wel met de hoorn van m'n oren af. Ze zei niet anders te kunnen omdat alle gesprekken worden opgenomen en ze in de problemen zou komen als ze geen aanbod deed want hun baas luistert nadien alle gesprekken af.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Nou ik was er snel klaar mee, ik zei dat ik geen enkele behoefte had aan extra korting of een alles in een pakket omdat ik zo niet als klant behandeld wens te worden en daarom ga ik over op een andere provider. Ik heb hem vriendelijk verzocht mijn opzegging schriftelijk te bevestigen en verder in gang te zetten. Daarna nog even gewacht op het belmeniet gebeuren en daar expliciet aangegeven dat ze mij niet meer moeten bellen.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze zei niet anders te kunnen omdat alle gesprekken worden opgenomen en ze in de problemen zou komen als ze geen aanbod deed want hun baas luistert nadien alle gesprekken af.

 

En door dat zo mee te delen komt ze niet in de problemen?

Zou mijn werkgever toch niet goed vinden als je zulke uitspraken doet.

Duidelijk een extern call-center denk ik.

Dreambox DM920: 2x Triple tuner (2x DVB-S2X multistream + DVB-C/T2)

Xtrend ET10000: 1x DVB-S2, 2x DVB-C/T2, IPTV OpenPLi 8.3
VU+ Duo
/ Dreambox DM800 / TBS 5925
Channel Master 180cm offset: 39.0°E-37.6°W, SAB 97 schotel 45.1°E-60°E, 80cm vast: 28.2°E/23.5°E/19.2°E/13°E | DVB-T/DAB: VHFIII/UHF combi-antenne op zolder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja beste Alex, is was behoorlijk kwaad dat ik m'n derde kaart niet gewoon kon opzeggen zonder eerst een aanbod van hen aan te horen. Ik heb ze het bloed onder de nagels uitgehaald en gezegd dat ik dit gesprek opnam, dus die uitspraak van die mederwerkster kwam er niet zomaar. Maar het geeft wel aan hoe die medewerkers van het callcenter getraind worden om klanten voor langere tijd (1 of 2 jaar) te contracteren en dat ze ook betaald worden naar het aantal contracten wat ze binnen halen.
Tja, en opzeggen van het hele CanalDigitaal abonnement is voor mijn geen optie als ik in Spanje de Nederlandse zenders wil kunnen bekijken.
 

aangepast door Sprietje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...