Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hi techneuten,

Omdat ik hier en daar meer defecte zaken krijg, en meer en meer te maken heb, met mogelijks defecte elco's, en na de raad "meten is weten", heb ik het volgende gekocht.

Ik heb een atlas ESR+ gekocht, zoals je op onderstaande foto zie:

post-40019-0-78736100-1450396749.jpg

Ik hoop, dat ik een verstandige keuze heb gemaakt, en hoop op het internet meer te vinden over wat en hoe bij een elco, wat is ESR enz.

Mensen en technici, die hun kennis willen delen, is aangenaam, ik wil ook graag mijn bevindingen plaatsen.

Volgende tabel was ook aanwezig.

post-40019-0-01082100-1450397311.jpg

p.s. Beste verkoper, ik hoop, dat je het niet kwalijk neemt, dat U U apparaat hier ziet, ik twijfel niet aan U kennis, maar wil graag kennis uitwisselen. Bij voorbaat dank voor begrip.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst: (aangepast)

Hoeveel oude elco's wil je hebben om te meten.

Het is een leuk apparaatje dat uitgesoldeerde elco's prima kan meten.

Niet iedere elco met slechte ESR staat bol en dit apparaat en de tabel gaat je daarbij helpen.

Je hebt gelukkig de 70 en niet de oude 60-versie, maar toch deze tip: Ontlaad wel de elco alvorens je gaat meten

aangepast door iemand

gr. Erik

Geplaatst:

Een Cappaciteits meter had je meer aan gehad hiermee laten zich nl ook kleine waarde op capp.meten ,op evt afwijkinghen hetgeen met esr meter omogelijk is nl die  MKP,MKT C's hebben geen  ESR.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...