the_knarf Geplaatst: 19 december 2015 Geplaatst: 19 december 2015 Sinds mijn update naar OpenATV5.1 doet de elektro plugin niet meer wat het moet doen. De instellingen zoals ze nu staan hebben altijd gewerkt. Nu gedraagt deze zich alsof deze in de vakantie modus staat. normaal gesproken zou de ontvanger moeten opstarten om 7:00 uur in de ochtend en in de avond om 23:00 uur uit gaan, verder natuurlijk op ieder moment opstarten voor een geplande opname. maar na de update gaat de ontvanger telkens volledig uit als de ontvanger in standby staat. ik heb al geprobeerd om de plugin te verwijderen en opnieuw te installeren, dat heeft niet veranderd. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? of weet iemand hoe ik de configuratie volledig kan verwijderen, blijkbaar word de configuratie bewaard want na herinstallatie was mijn configuratie zoals ik deze had voor de herinstallatie. Of is er een andere oplossing om mijn box overdag in standby te houden en in de nacht waar mogelijk volledig uit te zetten? GigaBlue QUAD plus 4XS2
dvbs Geplaatst: 19 december 2015 Geplaatst: 19 december 2015 In het slechtste geval oplossen met dagelijks 2 fictieve opnames van een minuut. Eentje om 7 uur's morgens (waarna je de box naar stby laat gaan). En eentje om 23.00uur waarbij je de box naar deepstby laat gaan. En opnames laten komen in de prullenbak. Is wel niet zo'n mooie oplossing en bij opnames moet je steeds kijken tot wanneer ze lopen en zorgen dat de box op een juiste manier afsluit. btw: heb ook al gemerkt dat elektro met sommige images niet doet wat het moet. succes Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
the_knarf Geplaatst: 19 december 2015 Auteur Geplaatst: 19 december 2015 dat is inderdaad een oplossing voor "in het slechtste geval" Dan denk ik dat het gedrag zoals die het nu doet beter/makkelijker is, het nadeel nu is dat ik nu niet op de receiver kan kijken hoe laat het is als deze normaal gesproken in standby zou staan ;-). En als ik dan TV wil kijken moet ik een minuutje wachten tot deze is opgestart. GigaBlue QUAD plus 4XS2
dvbs Geplaatst: 19 december 2015 Geplaatst: 19 december 2015 (aangepast) Of om de settings van electro weg te halen zou ik het volgende doen. In /etc/enigma2 even de settings naar de pc halen en alles wat refereert naar electro er gewoon uithalen en terug naar de box. Misschien een optie...,? btw; heb je de vakantiemodus nodig? Anders die parameters ook eens naar de dagdagelijkse brengen...? 19 december 2015 aangepast door dvbs Groeten van dvbs, UFS9101W met TitanNit + DM7020HDv1 met OpenATV 6.3 + DM920 UHD met Merlin OE2.5 + Gemini 4
the_knarf Geplaatst: 19 december 2015 Auteur Geplaatst: 19 december 2015 Ik zal eens proberen om de plugin te verwijderen en dan eens kijken wat er nog in settings staat en dat ook verwijderen, opnieuw installeren en dan kijken of die nu zijn ding wel goed doet. Duur zogenaamde vakantie modus staat uit, maar de polygoon bedraagt zich alsof deze aan staat. GigaBlue QUAD plus 4XS2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen