Ga naar inhoud

Hoe kan ik mijn opnames zien in openPLI (2.0) op mijn dm800PVR

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb al heel lang een DM800PVR met openPLI 2.0  echter nam ik hier nooit mee op (heb meerdere ontvangers). Nu heb ik mijn NAS gekoppeld en succesvol een paar opnames gemaakt. 

Echter in PLI kan ik in het menu nergens mijn recordings lijst terugvinden.

Waar hebben ze dit in het menu verstopt? 

Graag hulp!

PcInfo

Geplaatst:

en als je op de video toets drukt en effe wachten ?

wat komt er dan testaan

2x Dreambox 900UHD   TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED  1x Samsung  UE46F6650SSXXN led 

Geplaatst:

en als je op menu drukt en dan bij timer

daar zou het normaal toch ook in staan wat je hebt opgenomen 

2x Dreambox 900UHD   TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x bosat 1.50m .1x Dreambox 7020hd v2x dreambox 800

1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se  1x GIGABLU HD QUADPLUS  1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K  1x gigablue trio 1xZgemma H7S - 4K

Geplaatst:

Dank Smetje, ik ga het proberen, maar zeg nou eerlijk echt logisch is het niet. Ik zocht me rot !!!

Vroeger in het E1 menu stond "recordings" gewoon onder de menu knop...

thx,

Pcinfo

Geplaatst:

Gewoon op de 'VIDEO' knop drukken en even wachten. Je lijst verschijnt vanzelf (als je mount correct staat ingesteld)... Ik gebruik ook nog steeds een oeroude DM800HD-PVR (origineel) met de OpenPli 4.0 van MastaG (een op originele OpenPli gebaseeerde experimentele image met GStreamer 1.0.7.). Zou je eens kunnen proberen. Werkt uitstekend.. Zo heb je wat meer opties qua opgenomen bestandsformaten... Gewoon een tip..

Geplaatst:

Als je op de video knop drukt komt er in de regel onderaan locatie te staan (geel) druk hierop en je kunt selecteren wat je bron is.

Misschien is dit de oplossing die je bedoeld.

Een blijde en tevreden Gigablue Quad+ gebruiker met een triax88 met astra 1/3.

Geplaatst:

Precies. En als je een permanente mount maakt naar de movies directory van je NAS dan zie je automatisch je opnames staan....

Geplaatst:

Heren,

Bedankt voor jullie reacties, is inmiddels  gelukt... permanente mount en met de video knop krijg ik de recordings te zien !!!

@ Mimisiku, ik ga zeker even de OpenPli 4.0 van MastaG proberen.... Is de 800pvr qua performance dan nog een beetje te pruimen?

Greetz,

Pcinfo!

Geplaatst:

Ik heb de DM800HD-PVR in gebruik voor dochterlief i.c.m. een Ziggo kaart.. Zelfs met picons.. Past net, de box is dan voor 95% vol. Apparaat werkt nog steeds prima en reageert zeker nog acceptabel.. Hoor dochterlief ook niet klagen...

Geplaatst:

Zie maar dat je niet een verkeerde software er opzet,zodat je geen probleem krijgt

Geplaatst:

Geen nood! De versie van MastaG is uit dezelfde repository (Git) als waar Openpli zelf uit bouwd. Deze versie is ook alleen voor originele boxen! Voor de clonen moet je andere builds  hebben.... Zelf bezit ik alleen originele boxen :) .

• 2 weken later...
Geplaatst:

Hoi Mimisiku...

Ik kom op het web alleen MastaGimages voor clones tegen, maar ik heb een origineele box....

Weet jij waar ik het juiste image kan vinden?

Alvast bedankt...

Pcinfo

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...