Ga naar inhoud


Wordt bij het omzetten mijn seca/nagra kaart een dure ijskrabber?


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Jij hebt het in principe over het Basis pakket met zijn beperkt aantal zenders.

Wil je meer, sport, film etc. passen ze bij M7 gewoon dezelfde trukendoos toe, daar heb binnenkort de nieuwe kaart en de nieuwe apparatuur voor nodig.

UHD wordt nu al door de strot geduwd en HD wordt al niet meer als beleving erkend. Argumenten die er niet zijn worden nog wel uitgevonden.

 

Seca2 was en is niet gekraakt overigens, de kaart was gekraakt zodat je hem naar eigen wens in kon vullen.

Wat al heel snel weinig of geen zin meer had gezien het beperkte aanbod aan zenders in seca2 en de slechte kwaliteit van het SD beeld.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Nou, ik ben dik tevreden met HD. De 4K content zie ik de eerste 5 jaar nog niet verschijnen.

De sportpakketten en wat al niet meer zijn er nu ook al en worden reeds encrypt in seca3/nagra.

Die kunnen ze maar niet zo "even" de codering van opdoeken en overstappen op viaccess omdat ze dat beter uitkomt.

 

Enfin, we gaan op termijn zien en beleven wie het op dit punt bij het recht eind heeft gehad ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De sportpakketten en wat al niet meer zijn er nu ook al en worden reeds encrypt in seca3/nagra.

Die kunnen ze maar niet zo "even" de codering van opdoeken en overstappen op viaccess omdat ze dat beter uitkomt.

 

Enfin, we gaan op termijn zien en beleven wie het op dit punt bij het recht eind heeft gehad ;)

 

Het Top Pakket met film en sport was gewoon te koop in het seca2 tijdperk.

Daar kwam verandering in toen de nieuwe codering seca3 geactiveerd werd. In korte tijd was alleen nog het goedkoopste pakket te zien.

Van hetzelfde laken en pak krijg je nu met seca3 en de nieuwe Viacces codering.

Niets nieuws onder de zon, het buskruit hoeft niet nogmaals uitgevonden te worden.

Reken er maar op dat het draaiboek al klaar ligt (met bla bla argumenten) en dat dat niet veel goeds inhoud voor gebruikers staat als een paal boven water.

De touwtjes gaan strakker aangehaald worden, einde tijdperk sharen als voorlopige uitkomst want voor de particuliere kijker is het hier einde oefening. Die kan een 2e en 3e kaartje kopen á € 9,50 per maand.

 

Maar we dwalen af van het onderwerp, wat mij betreft mag het theparasol verhaal de toekomst worden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...