Ga naar inhoud


Eerste veroordelingen voor cardsharing in Nederland


Sprietje

Aanbevolen berichten


Illegaal kijken, is al zo oud, sinds dat ik besef dat ik leef. Zelfs veel ouder. Herinner nog, dat providers e.d schreven, dat ze met digitale uitzendingen de zwartkijkers echt op zwart gingen zetten. Kijk maar eens.

Commerciele bedrijven, dus content providers en hun aandeelhouders moeten geld zien, en als een serie na 3 afleveringen flopt en ze stoppen die, willen mensen het vervolg zien. Hoe speelt hen geen rol.

Mensen nemen een optie, om bepaalde zaken on demand zien. Soms na enkele dagen nemen ze het weg, en hier ook weer, willen ze het vervolg zien, hoe? Speelt geen rol. Ik ga het zwart/grijs kijken niet goedpraten, maar alle schuld gaan steken op cs'ers en afnemers is verkeerd. Zowel content als tv aanbieders jagen de mensen soms naar torrent e.d.

Mensen willen wel betalen, maar als er voor alles en nog wat bijbetaald moet worden,geven ze de brui aan, en gaan hun soap soms gewoon via youtube zien.

Ik ken weinig jeugd, maar degene die ik ken, wil niet maar dat content aanbieders hun kijkuren bepalen, en gaan daardoor richting...

Als ze cs,iptv e.a., willen doen afnemen, is het volgens mij gans het tv kijken te herzien aan de noden van vandaag en de kijkers. Maar ja, America en Hollywood zal zich de les niet laten spelen door Europa. En als meer providers gaan doen zoals Hd+ en via een ci+ meer mensen gaan pesten, zal de illegaliteit toenemen, of vele contentproviders en misschien tv aanbieders de stekker er mogen uithalen.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

87 euries voor een TV abonnement? Wat heb je dan allemaal?

Ik had vroeger een kleine 2000 zenders op mijn Humax maar er was nooit iets fatsoenlijks te zien. Dat is nu echt niet beter. Standaard pakket bij Ziggo en dat vind ik al te duur.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Debuurvrouw, je vergeet ook de kosten voor het internet.

Maar het is inderdaad erg duur bij CanalDIGITAAL en TVVlaanderen voor een beetje avondvullende Film..!!!

 

Wat had ie allemaal, ik kan het bevestigen Sport Film1 en entertainment of hoe dat nu weer heet met een 2e en 3e kaart.

speciaal om het commerciële aanbod uit de weg te gaan en reclame te vermijden.

 

Ik had ook te lang de oogkleppen dicht.

Voor minder dan de helft koos ik IPTV van KPN.

 

Maar los daarvan is er bij sommigen een beetje TE weinig besef van wat TV zou moeten kosten.

 

En dus een abootje betalen voor een illegale server is juist erg lucratief geweest voor april 2013 en bijna normaal voor de dvb-s consument.

Wie dat waren, die dergelijke aanbiedingen deden, mag natuurlijk niet verteld worden alsook blijkt dat niet uit het nieuwsbericht.

De veroordeelden zijn en blijven anoniem.

 

Dat kaarten en overigens nu ook ingebouwde simmcards in modules op nano niveau datagrammen achterlaten in het internet is toch ook weer een bewijs dat de koppeling internet en providers en opsporingsmedewerking voorgeschreven is geworden.

En er dus nog steeds maar weinig bekend is over die opsporing.

Dat is ook na April 2013 hier als thema heel lang aan de orde geweest.

 

Gelukkig maar want op die manier heeft men menig terrorist in Frankrijk en België kunnen vangen na de aanslagen van Parijs.

al is dat of topic.

 

Als je die grote jongens aan het werk ziet (of er over leest) is het bespieden van Banken en diverse Holdings ook weer bijna normaal.

 

Iets verbergen is een ouderwetse manier van de mens om rovers voor te zijn.

En wanneer lukt dat nog?

Daarmee staat ook vast dat gegevens van mensen heel veel waard zijn. En daarom loont het stelen van die Gegevens.

 

ciao ciao

The Telepath

Fritz Kalkbrenner

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Medio 2016 mag de overheid je computer hacken, of ze dan ook je satelliet ontvanger in mogen?

Krijg je automatisch de acceptgiro uit Veendam in de bus.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

CJIB, maar ik zie nu dat ze in Leeuwarden zitten.

Kan je nagaan hoe lang ik al geen post meer van die instelling ontvang.

 

Ik verwarde de RDW uit Veendam met het CJIB.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik ken iemand die je geruime tijd gelden is voorgegaan. :grin:

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...