Ga naar inhoud



Psychosammie

Aanbevolen berichten

Een mening, geen wetenschappelijk bewijs.

De laatste zin is intrigerend en zegt wat over voor een tegenstanders van de milieu lobby. 

 

 

Lovelock zei eerder deze maand dat klimaatwetenschappers maar wat ‘gokken’ en dat niemand precies weet wat er gebeurt

 

Echter als je verder op de site kijkt en artikelen ziet van;

 

Wetenschappers vinden bewijs voor ‘leven na de dood’

en

“Aanval op Charlie Hebdo uitgevoerd door Amerikaanse inlichtingendiensten”

 

Dan heb ik moeite om mijn broek op te houden en mijn lachen in te houden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Je lacht er maar op los: lachen is gezond ;)

 

http://www.ninefornews.nl/schokkend-onderzoek-nasa-aarde-koelt-af-door-verbranding-fossiele-brandstoffen/

 

Punt is dat wetenschap niet gelijk is aan wiskunde waar 1+1 altijd 2 is.

 

Er wordt mij te veel met cijfertjes gerotzooid en ze worden uitgelegd als waarheid voor de hoogste bieder!

 

Wiens brood men vreet, diens woord men preekt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

“Aanval op Charlie Hebdo uitgevoerd door Amerikaanse inlichtingendiensten”

 

Het artikel begint met "Tijdens een uitzending van de Russische nieuwszender LifeNews zei een politiek analist dat de aanval op het Franse satirische magazine Charlie Hebdo is uitgevoerd door de Amerikaanse inlichtingendiensten."

 

Dan weet je wel uit welke hoek de wind waait :)

 

 

 

Wetenschappers vinden bewijs voor ‘leven na de dood’

 

 

Het artikel gaat over een groep onderzoekers die ruim 2000 mensen onderzocht hebben die een hartstilstand gehad hebben. Van diegenen die overleefden (ruim 300) konden 140 zich dingen herinneren over hun reanimatie terwijl dat niet mogelijk moet zijn aangezien ze klinisch dood waren op dat moment.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

136.000 auto's een jaar lang 40 KM op de A2: 700 ton * 365 = 255500 ton =  0,26 Megaton CO2 per jaar

Rustende vulkaan in de Eiffel: 0,75 Megaton CO2 per jaar

Een 750MW kolencentrale: 4 Megaton CO2 per jaar

 

Even in procentjes: Het A2 verkeer 5%, de rustende vulkaan 15% en de kolencentrale 80%

 

http://www.ninefornews.nl/tophoogleraar-klimaatverandering-onzin

En dan zijn er nog mensen die kernenergie willen afschaffen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ha, een paar jaar geleden ging bij mijn vader in de ambulance ook het licht uit. Even een paar knetters met de startkabels en hij was er weer (en nog steeds). Hij weet het zeker, aan de andere kant is niks.

 

Maar toch vreemd om te zien dat als we het over milieu of klimaat hebben het echte probleem niet genoemd wordt. Overbevolking!

 

Een aantal decennia terug kwam er een waarschuwing van "wetenschappers" dat de aarde de 3 miljard mensen naderde en dat de aarde zoveel mensen nooit zou kunnen voeden. Inmiddels naderen we de 7 miljard.

 

Aan het oplossen van dit probleem valt zeker geen geld te verdienen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al die wetenschappers kunnen nog niet eens het weer voorspellen, laat staan het klimaat.

Er wordt geen weersvoorspelling uitgesproken maar een weersverwachting.

 

@Spychosammie Ik kies, als ik dat al kan voor de minste twijfel die ten grondslag ligt aan wat de wetenschappers over dit onderwerp trachtten te bewijzen.

@theparasol Aan het eerste en het derde getal van de procentjes kunnen wij eventueel wat doen!

Voor de rest sluit ik me aan bij wat Con hier ten berde brengt. Goede voornemens weet je wel en geen paranoia of complot theorieën!!  

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes! Eindelijk kunnen we straks 130 op de A2 rijden. En nu niet neuzelen dat het tussen Utrecht en Amsterdam maar 15,84 seconden scheelt want daar gaat het helemaal niet om

 

Ik heb daar al 2 bekeuringen gehad die ik nooit betaald heb... Ze zoeken het maar uit daar in Groningen.

Incasseren kunnen ze toch niet..... :grin:

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee hoor..gebeurd niet. Ze mogen je niet langer dan 15 of 20 minuten vasthouden.

Is al vaker gebeurd. Ze kunnen uitsluitend mijn auto in beslag nemen bij een aanhouding in NL. Dan zit er niets anders op dan te betalen. :D

Dat zal niet gebeuren want ik kom toch nooit meer naar NL terug en ik bezit geen auto waarmee ik in NL rond zou rijden.

 

Een week of 4 geleden was ik nog op de luchthaven van Schiphol voor een nieuw paspoort en ID kaart. Die kan je bij de balie van de gemeente Haarlemmermeer aanvragen en afhalen en daar was ook geen enkel probleem.

aangepast door Drs. IJzerbout

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...