Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Goedemiddag,

Ik wil graag even de volgende vraag stellen, ik zie mijn box niet meer in mijn netwerk staat, terwijl de overige hardware wel in mijn netwerken zie staan.

Als ik het menu van mijn box kijk dan is er gewoon verbinding met internet.

Alvast bedankt voor jullie reactie,

Marcel

Geplaatst:

Beetje summiere info:

In de meeste gevallen is dit de misconfiguratie van je Samba.conf. Hierin moet je de werkgroepnaam van je thuisnetwerk in correct opgeven. Deze info is hoofdlettergevoelig! Dus letterlijk overnemen van je PC. Vaak is dit MSHOME, WORKGROUP of WERKGROEP... Na deze aanpassing de box even laten herstarten.. Zie je de box nog steeds niets in je netwerk, dan even de firewall/virusscanner configuratie nalopen...

Geplaatst:

Als hij juist plaats, dan zou hij het moeten hebben over een originele TVV of CD ontvanger.

Degene die ik getest heb, heb ik nooit zien staan op mijn computer als netwerk.

Het zou me zelfs verwonderen, mocht je die nieuwe interactieve box van M7 aansluiten op het netwerk of je die ziet.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Als het een M7 doosje is, gaat er netwerk-technisch uiteraard niets werken... Nu niet en nooit niet.... Krijg je als mensen nauwelijks of geen info meegeven...

Geplaatst:

Ahhh. Kwam al bekend voor :) De Mara moet prima te zien zijn in de werkgroep. Mits goed geconfigureerd natuurlijk... Wat was dat geluid snoeihard hè? :)

Geplaatst:

Prefix is in orde, Overig. Dat dan weer wel ...

We wachten het nog even af, komt er geen nadere info dan gaat dit onderwerp naar gevonden voorwerpen.

Daar kan het dan weer opgehaald worden tegen inzage van het eigendom bewijs.

Vult u rustig aan !!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...