Ga naar inhoud


Selfsat snipe en astra3


Ligfietsen

Aanbevolen berichten

Hoi Ligfietsen, heb je het probleem intussen al opgelost?

Ik ben ook aan 't stoeien geweest, had geen signaal op de 23.5, terwijl de Snipe wel aangaf dat hij signaal had.

Lang leve CD  :eek:

Na veel googlen (ook ik vond hier het antwoord niet) de zenderlijst in de update kunnen aanpassen.

Bij de updatesoftware bij Astra 3 de onderste regel TP3 als volgt invullen: NID 3 - FREQ 12129 - SYMB 29900 - POL V

En voilá, alle HDzenders van het CDpakket zijn te bekijken (en de FTA natuurlijk) B)

Pas op, ik heb de indruk dat je lang leve CD zegt om met CD te lachen en te spotten.

Nu zijn CD en TVV zeker niet van alle zonden vrij, maar wat het zoeken van de juiste sat betreft bij zelfzoekers in in deze CD noch TVV verantwoordelijk.

Het is de SES die daar een handje in heeft.

Die hebben dus een tijd geleden het signaal dat die zelfzoekers nodig hebben om de gewenste sat te vinden aangepast.

En dan wel zo, dat ze hetzelfde signaal zijn gaan gebruiken bij Astra 2 als dat van Astra 3 was en gebleven is.

Gevolg, de zelfzoekers komen bv als eerste aan het signaal van Astra 3, geen probleem, dat zal aanzien worden als het richtsignaal van Astra 3. TOPPIE.

DOCH, krijgt de schotel, eerst Astra 2 in het vizier, ook dan zal de zoeker dat aanzien als zijnde Astra 3. Dat wil je natuurlijk niet.

Gevolg, niet de gewenste zenders, maar de ganse verzameling van 28,2° Oost komt op je scherm terecht, tenminste als je deze in je menu van je ontvanger selecteert.

 

Mijn module van mijn Satenne R2 is niet aangepast ( ik vind het gestolen geld ) en gelukkig maar. Buurman had besloten zijn module wel  opsturen naar de  importeur van die dingen in  NL. Niets, maar dan ook niets is er aangepast. Gisteren heeft onze wokboer mail gestuurd , om naar meer uitleg te vragen.

Nu, voor ik reacties krijg dat de invoerder er ook niet aan kan verhelpen dat SES zaken aanpast, dat is inderdaad zo, maar wel aan het feit dat ze zeggen er een oplossing voor te hebben, daar alles samen bijna 100 ballen voor rekenen, en er dan niets is gebeurd.

Tevens, zijn de laatste op voorraad zijnde R2's van Satenne, nadat SES deze domme ingreep deed, nog verkocht aan end-users met een niet ok module. En ook de klanten die zulk een antenne kochten zouden de prijs moeten betalen voor de update. HOE CORRUPT kan je zijn vraag ik me dan af.

Ik gebruik mijn R2 met oude soft er in. zoeken, juist gevonden? OK.

Zoeken, Astra2 gevonden ipv Astra3, even bijsturen met stuureenheid.

Spijtig, dat kan dus niet met de Snipe en hoe het daar zit met de Satenne R3 weet ik ook nog niet.

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Goedemiddag,

 

Mijn snipe ziet ook de astra 3 wel maar geen kwaliteit van het signaal. 

Nu probeer ik een update uit te voeren maar als ik het apparaat aansluit geeft de laptop een foutmelding.

Laptop heeft windows 10.

Ik heb de usb driver file ook gedownload maar weet niet goed wat er mee te doen.

Heb al van alles geprobeerd maar de laptop krijg ik niet aangesloten op de snipe. Geeft ook iets van code 43 

 

Wie kan mij helpen.?

 

Alvast dank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat me je dit zeggen, het antwoord dat ik ga geven is totaal fout wat deontologie betreft, maar volgens mij het enige juiste.

Ofwel gooi je de snipe bij het KGA (klein gevaarlijk afval) ofwel in de vernietigingspers bij een autoverschroter.

Eerste mogelijkheid, dan heb je geen stress meer en kan dat ding langzaam uit je geheugen verdwijnen.

Tweede mogelijkheid dan ben je zeker dat derden er niet mee aan de haal gaan en jou later een proces aan de hand doen voor geleden schade wat levenswaardigheid betreft.

Het is bagger, en het blijft bagger.

Weet dat de invoerder van die spullen nu de nieuwe Satenne R3 verdeeld, waarbij de koper al gelijk het probleem heeft dat de soft niet werkt door de problemen van hetzelfde signaal op Astra 2 en Astra 3 waar die spullen zich op uitrichten.

ZE (***) doen zelfs de moeite niet om mails te beantwoorden, laat ze nu van de klant, of een dealer zijn, dat maakt hun niets uit.

Mijn dealer heeft dan ook de verstandige beslissing genomen geen spullen meer te verdelen die via *** in zijn winkel komen.

aangepast door ceesv
Firmanaam verwijderd

Iemand soms een mount voor een Channelmaster 120 op overschot.

Ik wil namelijk mijn voordien beweegbare 120 channelmaster vast opstellen.

Om zowel qua uitzicht, maar ook qua gewicht niet met die beweegbare dingen te zitten, dus op zoek naar een mount.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...