Ga naar inhoud


betaling nota


blitzteam

Aanbevolen berichten

per 2-1-2016 is mijn abo ten einde( schriftelijk al een bevestiging gekregen op 3-12-2016).

krijg vandaag overzicht van bank en zie dat canal gewoon het abo geld heeft afgeschreven, over de maand jan. van 1/1 tot 31/1.

 

staat wel in de opzeggingbrief dat het mogelijk is dat de aanpassing en de nota van de maand waarin dit wordt doorgevoerd elkaar kruisen.

 

kan me toch niet voorstellen dat men niet genoeg tijd heeft gehad om het een en ander te regelen( immers we spreken hier over +/- 21 dagen ).

 

of is het zo dat ik , die ene dag , nl 1/1 nog moet betalen( immers mijn abo wordt per 2/1 stopgezet.)

 

wat kan ik het beste doen, de betaling terugvorderen, is een automatische betaling.

 

 

Ben blij als ik van deze waardeloze bende af ben, wat een ............( vul zelf maar in )

Vu+ duo2 Pli +Vti

it's to be or not to be

Link naar reactie
Delen op andere sites


CD kan dit niet goed en snel regelen (zoals wel meer bedrijven)

Wat je nu kunt doen is direct storneren. Of wachten totdat het bedrag eind van de maand weer is bijgeschreven. Zo niet, storneer dan. Daarvoor is dan nog tijd.

Storneer je eerder dat ben je waarschijnlijk voorlopig nog niet van CD af. Wel van het abo, maar niet van hun correspondentie.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

@ blitzteam

CanalDigitaal adviseert zelf om de onterechte afschrijving te storneren.

Als je dit niet doet gaat er minstens 2 maanden overheen voordat de afschrijving weer bijgeschreven is.

Over die ene dag zou ik me niet druk maken, als CanalDigitaal een dag betaald wil hebben sturen ze je wel een factuur.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...