Ga naar inhoud


sat4all T-shirt in live top2000


janhendrik

Aanbevolen berichten


  • Moderator

Tijdens welk nummer?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Humm, volgens mij Prince, en iets later Abba. Wel zo rond de tijd van mijn eerste post van 17.15

Wel leuk te zien dat jij je shirt nog zo mooi hebt weten te houden. Die van mij is al aardig verbleekt en de print laat nu echt los.

een keer gezien tijdens het pannen van de camera, later een full facial shot. Je had een dame links van je....( en nu maar hopen dat hier geen gelazer van komt. ;) )

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was ceesv niet. 

 

Ik was daar van 17.30 tot 19.00 in mijn oude Sat4All T-shirt. 

Ben inderdaad meerdere malen in beeld geweest. 

Die dame naast me? Dat was gewoon mijn vrouw.  :grin:  :cool:

aangepast door Noordzee

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik was er niet.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeie reclame en misschien gratis, voor dit board  :) .Mag wel, het verdiend het  :)

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het top2000 café is trouwens super gezellig!

 

Niets te doen in de komende dagen? 

Neem is een kijkje...

Hou wel rekening met een langere wachttijd naar mate de dag vordert.

 

Dat T-shirt heb ik inderdaad ergens rond 2001 aangeschaft.

Ben toentertijd tweemaal naar een satelliethappening geweest.

Een beurs in Eindhoven kan ik me nog herinneren, die andere weet ik niet meer.

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

De uitgave van dit t-shirt was op de eerste meeting/beurs die door een paar diehards is georganiseerd, zij de gek. Ik geloof dat Michel toen de shirt heeft laten maken. Meen dat dit toch in Breda is geweest. Als ik het verkeerd heb, het staat vrij mij te corrigeren :)

Met wat hulp van Zeeman Ik heb toen heel dat GSO netwerk neergezet, ...Tja was een leuke tijd, en super gezellig om veel leden van het boord te ontmoeten.

Inmiddels zijn mijn schoteldagen geteld helaas.........

Uitgeschoteld door de verhuizing......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Misschien een idee, om het opnieuw te verkopen, en de winst te gebruiken om het forum draaiende te houden.

Misschien zijn er geïntereseerden.

Ik bedoel nieuwe.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei sattv4iedereen:

Misschien een idee, om het opnieuw te verkopen, en de winst te gebruiken om het forum draaiende te houden.

Misschien zijn er geïntereseerden.

Ik bedoel nieuwe.

Goed idee man. Als het er van komt dan wil ik er een (of twee)

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker een goed plan. Als er een shirt komt met het "nieuwe" logo doe ik weer mee. 

 

Geregistreerd lid Sat4All sinds : 6-6-2001 (oorspronkelijk 1-12-2000)
Ontvanger : VU+ DUO 4K  (Digitenne via DVB-T2 en FTA-zenders via DVB-S2X en streams) 
Schotel : Visiosat Bisat
Ontvangst van : Astra 1, Astra 2, Astra 3 en Hot Bird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...