Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

Ik heb een Vuduo2 beneden en een Vu Zero op de slaapkamer.

Ik wil de kaart van Canaldigitaal graag intern sharen.

Dit is helaas deels gelukt; na activeren van de softcam zie ik boven ca. 60 seconden beeld en dan bevriest het beeld (reden: kennelijk geen netwerksignaal meer van beneden?)

Mijn configuratie is als volgt:

Beneden: Vuoduo2 (met Canalkaart) CCcam 2.30, via kladblokeditor en netwerk ga ik naar etc en open CCam config. Ik heb aangepast:

F: Share Slaapkamer1

SERVER LISTEN PORT : 12000

Boven: VuZero (zonder kaart) CCam 2.30, via kladblokeditor en netwerk ga ik naar etc en open CCCam.config. Ik heb aangepast:

C: 192.168.1.76 Share Slaapkamer1

SERVER LISTEN PORT :  12000

Kennelijk zit ik dicht op een oplossing, maar 'blokkeert het validatiepulsje?'. Wie weet de oplossing?

Alvast hartelijk dank!

Ale

Geplaatst:

C: 192.168.1.76 Share Slaapkamer1

Moet worden:

C: 192.168.1.76 12000 Share Slaapkamer1

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Geplaatst:

Reuze dank voor je reactie. Ik ben er mee bezig geweest, maar voordat ik deze mutatie had doorgevoerd bleef alles werken.

Wel kan ik vanuit de boxen nu niet meer op internet (uitzending gemist, updaten, buienradar etc.).

Ik kan dit nu alleen doen door het IP-adres even automatisch te maken.

Nogmaals dank voor je hulp!

vr. gr en een Gelukkig Nieuwjaar gewenst,

Ale

Geplaatst:

Cccam draait niet zo goed meer sinds de nieuwe toegevoegde codering van m7.

Je gebruikt beter oscam, en om goed intern te delen, moet de server altijd hetzelfde adres hebben, en is het beter dat je dhcp uitzet.

Maar als uitzending gemist e.d. Niet werkt, zal intern ook niet werken. Kijk eerst dat je boxen een goede connectie maken met je router en liefst geen wifi.

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Geplaatst:

Cccam draait niet zo goed meer sinds de nieuwe toegevoegde codering van m7.

Ik neem aan dat je voor jezelf spreekt. Ik draai gewoon op CCcam 2.30 zonder enig probleem.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...