Ga naar inhoud


V&D failliet


Amager95

Aanbevolen berichten

Werken in een callcenter lijkt mij ontzettend moeilijk.

 

Dat lijkt me vooral het geval als je iemand aan de lijn krijgt die slimmer is of als je een geweten hebt.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites


Werken in een callcenter lijkt mij ontzettend moeilijk.

Toen ik even geen werk had geprobeerd aan de bak te komen als call-girl

Kan je vertellen dat dat pas moeilijk was.

Snap nog steeds niet waarom er meteen werd opgehangen zodra ze mijn stem hoorden :)

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze hadden ook een eigen merk tape...  ik ben net even op zolder geweest om een foto te maken...

 

Lang geleden allemaal...

 

post-39968-0-19120800-1456128433.jpg

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

V&D verkocht veel spullen onder een eigen merknaam. Net zoals de HEMA.

Ik heb er ± 40 jaar geleden een elektrische handboormachine gekocht van het merk Vendex.

Deze was gemaakt door een Oostenrijkse fabriek en echt topkwaliteit. Ik heb daarmee heel veel in en door steen en beton geboord (tot Ø 22mm) en hij werkt tot op heden prima.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het afgelopen weekend bepaalde stadscentra in het noorden zo bekijk, is het daar doodser geworden met die gesloten V&D's, met name  op de zaterdag..

Ben benieuwd of anderen dit ook hebben ervaren. Vooral doordat er opeens LaPlace's dicht zijn zonder alternatief. En vervolgens ik zie die klandizie niet terug bij b.v. een Hema.  

Wat er  m.i. met name is misgegaan, is de internet insteek. V&D zelf was oké.
 

aangepast door Eduard07

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom eigenlijk nooit in een stadscentrum...  veel te onhandig, omdat je vrijwel altijd moet betalen om je auto ergens te parkeren.  Ik ben een fan van een winkelcentrum buiten de stad...  zoals je dat in Zweden ok overal ziet. Daar gaan mensen ook nooit in de binnenstad om te winkelen.  Verder bestel ik non-food artikels meestal online, omdat dat ook vrijwel altijd voordeliger is dan in een fysieke winkel kopen, én je hoeft de deur er niet voor uit... het wordt netjes thuis bezorgd.

Ik heb het dus niet gezien..... en La Place... dat is/was toch een restaurantketen??  ik ben er nooit geweest, en mis dat soort dingen niet...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of je parkeer voor ongeveer € 5 bij een P+R net buiten de stad (i.p.v naar een shopping mal op een bedrijventerrein te rijden) en hebt er voor 4-5 personen een gratis retourtje met de bus bij.

Kost wel wat tijd extra en je kunt niet met elke jurkje teruglopen naar de auto, maar dat is klein leed.

Kijken doe ik vooral FTA via een smart TV met DVB-S2/T2 tuner en FTV: Skylink, Tivúsat, Fransat en Zwitserse omroep (met CI+ module Viaccess-Orca) + Zweedse tv.
Het signaal gaat via een Hirschmann multiswitch CKR 9800 ND en aangesloten draaibare Channel Master 100 cm met Inverto Black Ultra en (voor Hotbird) een vaste Visiosat 80 cm met een ook een Inverto Black Ultra.
 
Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan in de regel een keer per jaar ff dagje naar Amsterdam met de auto. FF slenteren, de Albert Cuyp op... Het bekende werk.

Ga dan toch zeker ook niet de auto in centrum neerzetten. Ik erger me al blauw aan de bedragen die ik voor het werk moet afdragen en zelfs dan is een parkeerplaats op sommige plekken gewoon niet te vinden!

En aan het openbaar vervoer en trein heb ik me al genoeg geërgerd tijdens mijn studentenperiode. Dan pak ik nog liever de fiets (!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor een middagje parkeren in het centrum van een grote Duitse stad betaal je haast nog minder dan het uurtarief in menige middelgrote stad in Nederland.

De automobilist wordt in Nederland schandalig bejegend.

 

En dan niet begrijpen waarom het Nederlands winkelend publiek meer outletcentra wil waar men vrij parkeren kan en de boodschappen meteen kan inladen. 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...