Ga naar inhoud


V&D failliet


Amager95

Aanbevolen berichten

@Sjaak(k),

 

 

dan zitten ruim 600.000 mensen buiten hun schuld zonder inkomen

 

Ik weet drommels goed wat ik zeg en die 600.000 werklozen, dat geloof je toch zelf niet, dat is op papier, in het echt zijn het er veel meer, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@Sjaak(k),

 

 

 

Die mensen krijgen allemaal een uitkering van het UWV

 

 

Moet worden :

 

 

Die mensen krijgen allemaal een uitkering

 

Alleen :

 

 

van het UWV

 

Daarvoor zou je iets anders moeten bedenken.

 

 

Mocht dit jou persoonlijke ervaring zijn :

 

 

 

Het is echt geen pretje als je buiten je schuld vanaf 45 jaar niet meer aan de bak komt en met het UWV te maken krijgt.

 

 

Zou je toch beter moeten weten, ik schaam mij nergens voor. maar zou me wel schamen als ik medewerker was bij het UWV, gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sjaak(k),

 

 

Nee hoor, ik zwak niets af en blijf bij mijn standpunt :

 

 

Als ik baas van Nederland zou zijn was het UWV het eerste wat ik zou opheffen !

 

Dat wil niet zeggen dat ik geen andere oplossingen bedacht heb ;)  .

 

 

Maar goed dat jij geen baas van Nederland bent anders beten heel wat werkelozen op een houtje

 

 

 

Waarom ?

 

Een ieder zou toch de uitkering krijgen waar men recht op heeft !

 

Daar heb je toch zeker geen instantie als het UWV voor nodig om de uitbetalingen te kunnen doen.

 

 

 

Het is echt geen pretje als je buiten je schuld vanaf 45 jaar niet meer aan de bak komt en met het UWV te maken krijgt.

 

 

Als bovenstaande je eigen ervaring is met het UWV, dan begrijp ik niet dat je het nog voor deze instantie opneemt.

 

Gr.

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, wanneer je vergelijkt hoe V&D zaken deed, verbaas je je erover dat ze het nog zo lang hebben volgehouden.

 

 

V&D,          opgericht 1887, aantal medewerkers 10.000  omzet 619 miljoen

Bol,            opgericht 1999, aantal medewerkers 700       omzet 680 miljoen

Wehkamp, opgericht 1952, aantal medewerkers 700       omzet 500 miljoen

 

Iets wat geen bestaansrecht meer heeft is niet te redden.

Ondanks die 10.000 medewerkers van V&D moest je in de rij staan om bij die ene kassa af te kunnen rekenen.

Daar waar het geld binnenkomt werd bezuinigd.

 

Alleen op het hoofdkantoor van V&D werkten al 450 personen (overhead), dat is in de huidige tijd niet meer op te brengen.

uh hoeveel medewerkers?

 

V&D heeft net als alle andere grootgrutters kinderen in dienst die niet langer dan x maanden voor een snabbeltje mochten komen en daarna gaan.

Vaste aanstellingen werden ook bij V&D nagenoeg niet meer gedaan.

 

En zoals al geschreven werd, is het dus niet meer uw V&D en dat van de medewerkers die er iets van hadden kunnen maken.

Opgekocht, uitgemergeld, in sectoren verdeeld en het LOGO + Merknaam geslacht volgens de methodiek van de afgelopen decennia door de geldwolven tot in de puntjes geperfectioneerd.

 

Die dat geld vangen wat er mee gemoeid is interesseert uw verdriet over V&D niet.

Nog minder dat met dezelfde methode ook regio's, steden en dorpen naar het verderven geholpen wordent.

Dat mag en dat is economie en vrije marktwerking waarvoor er heel nadrukkelijk stemmen voor uitgebracht zijn.

 

ergo uw eigen schuld

aangepast door ceesv

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar je kan wel zien wie van de drie voor werkgelegenheid heeft gezorgd.

OK, 10.000 klopt nie maar het waren er toch wel een 8.000 waar V&D iedere maand geld naar over maakte.

 

Daarbij is bekend dat Wehkamp geen winst maakt. ...

En Bol kan putten uit de diepe zakken van Appie.

Van Salando is bekend dat daar zakken vol met geld in en bodemloze put verdwijnen.

 

Ze trekken uiteraard wel de omzet van V&D en vele andere winkelketens en kleine winkeltjes weg.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@1pm,

 

 

 

:lol::D ............

 

Als ik baas van Nederland zou zijn was het UWV het eerste wat ik zou opheffen !

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

Ja, goed idee. Maar dan wil ik wel 33 jaar premie terugontvangen.

aangepast door Mojo

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 20 jaar gewerkt in Nederland voor mijn verhuizing naar Spanje, tegen de tijd dat ik pensioen mag ontvangen is het al op omdat ik per jaar 2% gekort wordt als straf voor het vertrekken, zo gaat men met je eigen geld om.

 

De wereld is ziek, en er is geen geneesmiddel voor. Snap ook niet dat er nog mensen gelukkig kunnen zijn want dat is wel super naief.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu bouw je in Spanje "pensioen" op als je er werkt...  uiteindelijk maakt dat totaal niet uit waar je dat doet... in de meeste gevallen zijn andere pensioenen beter dan die 2% per jaar AOW uit Nederland.... maar ze willen je aten geloven dat het in NL het paradijs is..... en krijgen vaak genoeg nog mensen zo gek om zelfs vrijwillig vanuit ét buitenland bij te dragen om die zogenaamde 100% te ontvangen als je eindelijk oud genoeg bent....  Wat de meesten dan vergeten is dat het buitenlandse opgebouwde pensioen dan wel evenredig gekort wordt omdat je uit NL krijgt... en daar heb je uiteraard ook voor betaald.

 

Uiteindelijk maakt het niet uit waar je woont en werkt... je bouwt overal pensioen op en als je het geluk (of de pech) hebt out te worden, zal je uit diverse landen stukken ontvangen...en dat kan dan soms nog wel eens fiscaal interessant zijn ;)

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dan nog heb je het nestje niet uitgehaald dat geld wat je maandelijks in handen krijgt gaat dan meestal met de knollen de pot in. En als je dit cash in je handen krijgt en opzij zet, wordt het alsnog op een houtje bijten als je het op de bank zet met zo'n lage rente van 0.5%. Bij een pensioenfonds beleggen daar ben je altijd nog het beste mee af, ondanks dat ze niet aan de 105% dekkingsgraad meer komen. ;)

Je moet eerst maar eens zien dat je de pensioenleeftijd haalt.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Sjaak is die leeftijd allang gepasseerd.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...