Ga naar inhoud


V&D failliet


Amager95

Aanbevolen berichten


we grappen en grollen erover maar ons geld wordt zo slecht beheerd dat we nog tot 90 moeten werken

en als we eerder de pijp aan maarten geven, dan kun je van geluk spreken

 

uitbesteed en aan commercielen doorverkocht die de polis voorwaarden letterlijk nemen.

die kunnen eenzijdig ALTIJD gewijzigd worden

 

identiek V&D verkoop

Tears Of Hope

Al Di Meola

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

we grappen en grollen erover maar ons geld wordt zo slecht beheerd dat we nog tot 90 moeten werken

en als we eerder de pijp aan maarten geven, dan kun je van geluk spreken

 

En als ik dan schrijf dat ik zuinig ben om zo snel mogelijk helemaal te stoppen met werken, vinden mensen me niet "normaal"... HAHA....  werken tot 90... dan kan je er beter een einde aan maken als je nog naar school toe moet.... want dan is er totaal geen uitzicht meer op een 'leven'.

  • Like 1

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

En als ik dan schrijf dat ik zuinig ben om zo snel mogelijk helemaal te stoppen met werken, vinden mensen me niet "normaal"... HAHA....  werken tot 90... dan kan je er beter een einde aan maken als je nog naar school toe moet.... want dan is er totaal geen uitzicht meer op een 'leven'.

Het is maar net wat je onder "leven" verstaat.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is al met al ook een flinke berg CO2 op jaarbasis dat moeten ze uiteraard benutten / aanpakken.

Maar ik begrijp persoonlijk niet goed waarom CO2 nu een probleem is. Eerder was het de zure regen en CFK's en nu dus CO2.

Die onderzoekertjes verzinnen telkens weer wat nieuws om hun onderzoeksgeld voor de toekomst veilig te stellen.

Er is geen scratch bewijs dat opwarming van de aarde komt door menselijk toedoen. Alles zit nog netjes in de marges, al miljoenen jaren!

Soms is het wat kouder, dan weer wat warmer: Pech!

De mens moet niet menen dat ze zich kunnen onttrekken aan natuurkrachten. Een ijstijd, komeet inslag of EMP pulse uit het heelal en we zitten met zijn allen weer in de prehistorie of erger en over 30000 jaar vinden ze restanten en bewijzen van ons bestaan terug.

Of niet... en is de aarde gewoon net als wat mars nu is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Ik verhuis naar een klein dorpje in Gallië.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik blijf gewoon lekker zitten waar ik zit en zit mijn tijd uit. Zoals al mijn voorouders en mijn nazaten ook zullen moeten doen.

Een ding weet ik wel: de wereld zoals wij die kennen zal ooit eens ten onder gaan en tot die tijd wordt ons allen het leven zuur gemaakt door een overmaat wereldverbeteraars!

aangepast door theparasol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...