Ga naar inhoud


V&D failliet


Amager95

Aanbevolen berichten


Ik had nog nooit van die film gehoord... heb de trailer bijna helemaal bekeken, en inderdaad, dat is niet het soort film wat mij interesseert...  ik zou er gewoonweg niet naar kijken... nee.

Maar "iedere" film komt echt wel eens FTA te bekijken hoor... en het maakt toch niet uit of dat dan 2 jaar later is dan de "premiere"?... voor jou is hij dan nog steeds 'nieuw'...  Ik zie gewoon geen meerwaarde in het gaan betalen voor dat soort dingen....  Maar nogmaals, deze film is niets voor mij!

 

Oh ja...  ik buk altijd voor geld hoor.... als ik 1 cent zie liggen raap ik hem echt wel op!

 

Gisteren overigens nog een interessant rondegesprek over "geld" op Servus TV, in het programma "Talk im Hangar 7"...  Daar zat een man die miljonär geworden is door beleggen en systematisch te bezuinigen en besparen.... Hij had een aantal rake uitspraken...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren overigens nog een interessant rondegesprek over "geld" op Servus TV, in het programma "Talk im Hangar 7"...  Daar zat een man die miljonär geworden is door beleggen en systematisch te bezuinigen en besparen.... Hij had een aantal rake uitspraken...

 

Heeft hij ook verteld wat hij van plan was met al dat geld na al het gespaar en wat voor levensstijl hij ermee op nahoudt? 

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is ook even aan bod geweest dat hij zal sterven met veel geld op de bank....  en zijn reactie was eigenlijk de enige logische.... namelijk dat het hem dan niets meer kon schelen, omdat hij dood was.... en zolang hij leeft, geeft het een ontzettend goed gevoel om gewoon meer dan genoeg geld te bezitten.  Wat ik begreep van die man, was zijn levensstijl eerder sober.... daarover heeft hij het ook gehad, dat dat de enige manier is om geld bij elkaar te krijgen.  Hij heeft o.m. ook gepraat over de gewoonte van veel mensen om voordat ze gaan werken langs een koffie-multinational te gaan en er een kartonnen beker koffie voor 3.50 te kopen... iedere dag weer... en hoeveel geld je daarmee verbrandt gedurende 20 jaar...  Het was een beetje een rare snuiter... maar hij wist echt wel waarover hij het had.... en die visie kon ik alleen maar onderschrijven....   Andere deelnemers hadden het dan gelijk over het invoeren van "Vermögenssteuer" om alles in evenwicht te brengen etc....  Kijk, dat is volledig verkeerd. Je hebt al eens belasting over je geld betaald... en met die belasting wordt je gewoon ieder jaar een keer teveel bestolen...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren overigens nog een interessant rondegesprek over "geld" op Servus TV, in het programma "Talk im Hangar 7"... Daar zat een man die miljonär geworden is door beleggen en systematisch te bezuinigen en besparen.... Hij had een aantal rake uitspraken...

 

Iemand met een normale baan kan zeer zuinig leven maar krijgt echt geen miljoen bij elkaar gespaart.

Iemand met een zeer goed betaalde baan die alleen maar werkt en niet leeft misschien.

De echte verklaring is dat hij miljonair is geworden door het beleggen en dat zuinigheid hem daarbij geholpen heeft.

Veel mensen geven winst meteen weer uit en dan krijg je geen geld bij elkaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, alleen met zuinig leven krijg je helaas geen miljoen euro's bij elkaar...  daarvoor moet je inderdaad ook gaan beleggen... en zelfs dan moet je het "uitzonderlijk goed" doen...  een paar honderdduizend is makkelijk te behalen...

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost
 

 

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, alleen met zuinig leven krijg je helaas geen miljoen euro's bij elkaar...  daarvoor moet je inderdaad ook gaan beleggen... en zelfs dan moet je het "uitzonderlijk goed" doen...  een paar honderdduizend is makkelijk te behalen...

Leuk, een miljoen "voor de heb". Mij lijkt dat €50.000 achter de hand meer dan genoeg is voor dat "veilige" gevoel.

En wat te doen met de rest? In een oude sok totdat je misschien niet eens meer weet waar het ligt?

Als je dood gaat, gaat het miljoen opnieuw langs het Belastingkantoor. Erfbelasting en/of successierechten. 

 

Allemaal dood geld. De overledene heeft er niets (nuttigs) mee gedaan. 

Hij heeft er hooguit een kick van gehad dat hij dat geld had. Maar zo'n kick is eigenlijk virtueel.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Geld moet rollen,

 

Anders hadden ze het wel vierkant gemaakt.

 

Vrij naar Das Kapital.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...